خبرنگاران نساجی سال را با برد تمام کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، ساری - خبرنگاران - تیم فوتبال نساجی مازندران پس از 13 هفته ناکامی با پیروزی مقابل حریف خود در آخرین ملاقات سال پیروز به کسب برد در رقابت های لیگ برتر شد.

خبرنگاران نساجی سال را با برد تمام کرد

به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16 امروز چهارشنبه با انجام سه بازی شروع شد که در قائمشهر تیم فوتبال نساجی مازندران پیروز شد تیم رده سیزدهمی سایپا را با یک کل شکست دهد و در یک هفته برای دومین بار پیروز به شکست این تیم گردد.

ساکت الهامی تیم خود را برای بازی امروز مقابل سایپا با یک تغییر نسبت به بازی با این تیم در جام حذفی به میدان فرستاد و سعید جلالی راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، کریم اسلامی، فرزاد زامهران و علی آل کثیر را در ترکیب ثابت قرار داد.

در این بازی محمود قائدرحمتی به جای میلاد کمندانی در ترکیب اصلی نهاده شد که علاوه بر عملکردی مؤثر در میانه زمین، تک گل بازی نیز توسط او با پاس عمقی سجاد آقایی در دقیقه 86 ثمر به رسید.

اما بر خلاف نساجی که تغییر چندانی در ترکیب نداشت، سایپا با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی هفته قبل با نساجی به میدان رفت. ابراهیم صادقی تیم خود را پنج تغییر به مصاف با نساجی فرستاد و محمدحسین اکبرمنادی، رضا علیاری، سعید محمدفرد، حسین کامیاب، مجید علیاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، عارف حاجی عیدی، ابوالفضل جلالی و مهرداد عبدی را در ترکیب اصلی قرار داد.

نساجی در این مسابقه چندین موقعیت مناسب گلزنی داشت که با واکنش دروازه بان سایپا به گل تبدیل نشد. سعید جلالی راد دروازه بان نساجی نیز در چند صحنه خطرناک مانع گلزنی بازیکنان سایپا شد و در دقیقه 88 نیز با واکنش به موقع از ثبت گل به خودی به سود سایپا جلوگیری کرد.

کادر فنی سایپا و بازیکنان این تیم نسبت به یک صحنه مشکوک به پنالتی که دقیقه 73 بین دروازه بان نساجی و رضا جعفری اتفاق افتاده بود اعتراض شدیدی داشتند که این اعتراض در نهایت داور بازی را وادار به دادن کارت زرد به دو تن از اعضای کادر فنی سایپا و یک کارت قرمز به حسین خوش نظر مدیر تیم سایپا کرد.

نساجی که هفته های دشواری را به دلیل شرایط بحرانی اخیرش پشت سر گذاشته بود، پنجشنبه هفته گذشته نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پیروز شد سایپا را در قائمشهر پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی شکست دهد.

در این ملاقات که با قضاوت مهدی سید علی و یاری های او محمدرضا منصوری، محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیاد از ساعت 16 در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار گردید، علی آل کثیر، سجاد آقایی، اکبر صادقی، سعید جلالی راد و ایوب کلانتری از نساجی و سید ابوالفضل جلالی، مجید علیاری و حسین مالکی از سایپا کارت زرد دریافت کردند.

نماینده مازندران در لیگ برتر با این برد 13 امتیازی شد و با توجه به شکست ذوب آهن از پیکان به فاصله یک امتیازی این تیم رده چهاردهمی رسید و فاصله خود با سایپای رده سیزدهمی را نیز به 5 امتیاز رساند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1851

به "خبرنگاران نساجی سال را با برد تمام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نساجی سال را با برد تمام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید