همه جاذبه های پاتایا

به گزارش تور گرجستان ارزان، پاتایا یکی از زیباترین شهرهای محبوب و توریستی تایلند است. شهر ساحلی پاتایا به سبب سواحل زیبا و دیدنی و امکانات تفریحی که در اختیار گردشگران پاتایا قرار می‌دهد، بسیار محبوب و پرگردشگرتر است.

همه جاذبه های پاتایا

بازدید از باغ استوایی نانگ نوچ در تور پاتایا

باغ نانگ نوچ (Nongnooch Tropical Garden) در 18 کیلومتری جنوب پاتایا قرار گرفته و یکی از زیباترین جاذبه‌های تور تایلند است. این باغ زیبا مملو از انواع گل های ارکیده، نخل های زیبا، گیاهان تزیین شده و گل های گوناگون از اقصا نقاط جهان می‌باشد. همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی در این باغ وجود دارند. هر روزه نمایش های فرهنگی و شوی فیل ها در این مکان اجرا می‌گردد.

بازدید از مینی سیام در تور پاتایا

مینی سیام ( Mini Siam ) نزدیک مرکز پاتایا قرار دارد و در آن ماکت های کوچکی از آثار تاریخی مشهور جهان و تایلند قرار دارد. سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه های مشابه آن در هلند و تایوان است که بیش از 100 مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در مقیاس 1:25 در خود جای داده است.  آثاری همچون معبدهای معروف تایلند مانند معبد بودای زمردین، برج ایفل، مجسمه آزادی، برج کج پیزا و تخت جمشید جزو این مجموعه هستند.سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی تایلنداست و در مسیر ورودی شهر پاتایا قرار گرفته‌اند.

بازدید از دنیای زیر آب در تور پاتایا

مکانی که به دنیای زیر آب (Underwater World) در پاتایا شهرت یافته است بزرگترین و مدرن ترین آکواریم آسیا می باشد که در جنوب پاتایا قرار گرفته است. این آکواریم که به شکل تونل استوانه ای شیشه ای است 100 متر طول دارد و بیش از 4000 موجود آبزی در 200 گونه متفاوت را در خود جای داده است. در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده‌اند.

بازدید از معبد مدرن وانسانگ وارارام در تور پاتایا

معبد وانسانگ وارارام (Wat Yansangwararam) مهمترین معبد پاتایا می باشد که ساختمانی مدرن دارد. معماری این معبد الهام گرفته از معماری ژاپن، چین، هند و سوئیس است و مرکزی برای مدیتیشن نیز می باشد. در کنار این معبد یک موزه چینی (Chinese Museum) با نام Wihan Sian قرار دارد که شامل آثار هنری  با ارزش و آنتیک کشور چین است.این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و تنها 3 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و همچنین نزدیک به کوه بودا است. برای بازدید از معابد در تور تایلند باید به این نکته توجه کنید که لباس پوشیده به تن داشته باشند.

انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 269

به "همه جاذبه های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه جاذبه های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید