تغییر اساسی ترکیب بولیوی در مصاف با ایران

به گزارش تور گرجستان ارزان، یک رسانه بولیوی از تغییر اساسی ترکیب تیم ملی فوتبال این کشور برای بازی دوستانه با ایران در استادیوم آزادی تهران اطلاع داد.

تغییر اساسی ترکیب بولیوی در مصاف با ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت الدیا بولیوی، بازیکنان تیم ملی فوتبال بولیوی عصر امروز (دوشنبه) تمرین طراحی شده از سوی سزار فاریاس، سرمربی ونزوئلایی را در تهران جهت بازی با ایران برگزار می نمایند. این تمرین ترسیم نماینده بازی فردا است و انتظار می رود سزار فاریاس بر خلاف بازی شنبه گذشته برابر میانمار تغییر اساسی در ترکیب بولیوی ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی تغییر اساسی در ترکیب تیمش را جهت فرصت دادن بیشتر به بازیکنان جوان و کسب تجربه بین المللی انجام می دهد. در بازی برابر ایران بازیکنانی برای بولیوی به میدان می روند که در بازی های گذشته و برابر میانمار دقایق کمتری به میدان رفتند یا بازی نکردند.

سایت الدیا بولیوی سپس درباره استادیوم آزادی تهران به عنوان محل برگزاری بازی دوستانه ایران و بولیوی نوشت: این بازی در استادیوم ملی ایران برگزار می گردد که آزادی نام دارد. ظرفیت این استادیوم 71 هزار و 116 نفر است که در زمان تاسیس خود برای 100 هزار تماشاگر تعبیه شده بود. البته به دلیل ایمنی در دوران بازسازی دچار کاهش ظرفیت در سکوها شد.

بازی دوستانه ایران و بولیوی از ساعت 19:30 دقیقه فردا (سه شنبه) شروع می گردد. سایت بولیواپ بولیوی: ایران حریفی سخت و استادیوم آزادی با ابهت است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 157

به "تغییر اساسی ترکیب بولیوی در مصاف با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر اساسی ترکیب بولیوی در مصاف با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید