تصاویر ماکت های سری گلکسی S23 منتشر شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، سامسونگ میخواهد اوایل 2023 از گوشی های سری S23 استفاده کند. طی ماه های گذشته گزارش ها و تصاویر زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر شده و حالا به لطف انتشار ماکت های بدنه سری گلکسی S23، با قاطعیت بیشتری می توانیم به تغییرات ظاهری این گوشی ها بپردازیم.

تصاویر ماکت های سری گلکسی S23 منتشر شد

باید خاطرنشان کنیم معمولا سازندگان کیس های محافظ، قبل از عرضه گوشی های نو چنین ماکت هایی را فراوری می نمایند تا بتوانند کاورها و قاب های دقیقی را برای گوشی های موردنظر بسازند. همانطور که انتظار داشتیم، لبه های گلکسی S23 اولترا اندکی تخت تر از نسل قبلی است ولی در کل از نظر ظاهری با تغییر چندانی روبرو نشده است. اما از طرف دیگر، پنل پشتی گوشی های گلکسی S23 و S23 پلاس بیش از پیش به مدل اولترا شباهت پیدا نموده اند.

در این دو گوشی دیگر خبری از ماژول دوربین مجزا نیست و هرکدام از دوربین ها به طور مستقیم روی پنل پشتی تعبیه شده اند. تنها تفاوت این ماکت ها نسبت به رندرهای منتشر شده، مربوط به محل قرارگیری درگاه سیم کارت است. در رندرها، درگاه سیم کارت در بخش پایینی قرار داشت ولی در این ماکت ها، درگاه سیم کارت در سمت چپ بدنه تعبیه شده است.

طبق گزارش های منتشر شده، هر سه گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برند و دیگر خبری از چیپست اگزینوس نیست. البته ظاهرا کوالکام و سامسونگ برای این گوشی ها از نسخه مخصوصی از این تراشه استفاده می نمایند که نسبت به مدل معمولی، عملکرد و مصرف انرژی بهتر ارائه می نماید. مدل اولترا قرار است با نمایشگر 6.8 اینچی راهی بازار گردد که نسبت به نسل قبلی روشنایی بیشتری ارائه می نماید. S23 و S23 پلاس هم به ترتیب با نمایشگرهای 6.1 و 6.6 اینچی راهی بازار خواهند شد.

در خصوص دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا هم به احتمال زیاد با سنسور 200 مگاپیکسلی روبرو می شویم. در کنار آن هم اولترا واید 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری واقع شده است. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ سیمی 45 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می نماید.

گلکسی S23 و S23 پلاس هم از نظر دوربین ها تفاوتی با هم ندارند و هر دو از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی بهره می برند. برای عکس های سلفی هم دوربین 12 مگاپیکسلی ارائه می دهند. ظرفیت باتری این دو گوشی به ترتیب 3900 و 4700 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می نمایند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2476

به "تصاویر ماکت های سری گلکسی S23 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ماکت های سری گلکسی S23 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید