گلکسی بادز 2 پرو کیفیت صدای عالی و قابلیت حذف نویز پیشرفته تری خواهد داشت

به گزارش تور گرجستان ارزان، با توجه به اطلاعاتی که به تازگی از گلکسی بادز 2 پرو منتشر شده به نظر می رسد این محصول از قابلیت حذف نویز پیشرفته تر و کیفیت صدای بسیار عالی بهره می برد.

گلکسی بادز 2 پرو کیفیت صدای عالی و قابلیت حذف نویز پیشرفته تری خواهد داشت

سامسونگ در نظر دارد دو روز دیگر، همزمان با رونمایی از ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5، گوشی های تاشوی گلکسی فلیپ 4 و گلکسی فولد 4، از ایربادز بی سیم گلکسی بادز 2 پرو هم رونمایی کند. این محصول قرار است به نوعی هم جانشین گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز پرو گردد و ترکیبی از قابلیت های خوب آن ها را با هم داشته باشد.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی بادز 2 پرو منتشر شده که از جمله این موارد می توان به قابلیت حذف نویز فعال و کیفیت صدای بسیار عالی اشاره نمود. قابلیت حذف نویز فعال که دارد به یک قابلیت تقریبا می توانیم بگوییم ثابت تبدیل در بین ایربادزهای بی سیم سامسونگ تبدیل شده است؛ مسأله این است که کدام محصول عملکرد بهتری در این زمینه دارد که به نظر می رسد مدل مورد انتظار به خاطر اینکه لقب پرو را یدک می کشد، از این حیث واقعا عملکرد بهتری از نسل های قبل از خود به نمایش بگذارد.

با توجه به خبری هم که اخیرا منتشر شده، به نظر می رسد قابلیت حذف نویز فعال در گلکسی بادز 2 پرو بسیار هوشمند و حرفه ای خواهد بود. به این صورت که مثلا اگر هنگام دوندگی باشید، بلندترین صداها را هم حذف خواهد نمود تا تجربه شنیدن موسیقی فوق العاده لذت بخش تر گردد. این یعنی اگر شما در یک محیط با صدای شلوغی نسبتا کم باشید، تقریبا امکان ندارد صدای خاصی را بشنوید.

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا این بادز قادر است صدای اطراف تا بلندی 33 دسی بل را غیرفعال کند و این کار را هم به لطف میکروفون های حذف نویز بسیار قدرتمند و البته امکانات هوشمندی که دارد انجام می دهد. علاوه بر امکان حذف نویز که به خودی خود در شنیدن موسیقی تفاوت زیادی را رقم می زند، این بادز قادر است صدا را با بالاترین کیفیت ممکن به گوش کاربر برساند. این یعنی کیفیت بلندگوهای خود بادز بسیار بالا خواهد بود و به لطف قابلیت صدای 360 درجه، حس بسیار دلنشین تری را به کاربر القا می نماید.

اخیرا شنیده بودیم که گلکسی بادز 2 پرو با درایور 10 میلی متری راهی بازار می گردد. این خبر تکذیب نشده و به نظر می رسد باید شاهد درایورهایی با این میزان در نماینده مورد انتظار شرکت باشیم. اما طبق خبر تازهی که منتشر شده، این درایور به همراه توییتر 5.3 میلی متری در هر بادز در دسترس قرار خواهد گرفت. این یعنی باید انتظار داشته باشیم گلکسی بادز 2 پرو در مقایسه با هر بادز دیگری که سامسونگ تا به امروز راهی بازار نموده، شفافیت و بلندی صدای به مراتب بیشتری داشته باشد.

این ایربادز علاوه بر قابلیت های خوبی که در زمینه کیفیت صدا آن را به یکی از برترین ها تبدیل می نماید، از استاندارد ضد آب IPX7 هم بهره می برد که باعث می گردد کاربر حتی درون آب هم بتواند از آن ها استفاده کند. به این قابلیت های خوب، بهبود طول عمر باتری و بعلاوه افزایش سرعت شارژ را هم اضافه کنید تا متوجه شوید بادز تازه چقدر قابلیت مجذوب کننده و کاربردی دارد.

گلکسی بادز 2 پرو به احتمال بسیار فراوان با قیمت 230 یورو در دسترس قرار خواهد گرفت. این همان قیمتی است که شرکت برای گلکسی بادز پرو در نظر گرفت تا بدین ترتیب یکی از برترین بادزهای موجود در بازار با قیمتی نسبتا مناسب در دسترس قرار بگیرد. حال می بینیم که اگرچه قابلیت های مجذوب کننده تری در بادز تازه تعبیه شده اما با این حال قیمت آن ثابت نگه داشته شده است تا اصلی ترین رقیب ایرپادز پرو اپل، با قیمتی مناسب راهی بازار گردد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2409

به "گلکسی بادز 2 پرو کیفیت صدای عالی و قابلیت حذف نویز پیشرفته تری خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز 2 پرو کیفیت صدای عالی و قابلیت حذف نویز پیشرفته تری خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید