تصاویری از تلفیق رنگ های سفید، سیاه و بژ در دکوراسیون داخلی

به گزارش تور گرجستان ارزان، رنگ های سفید و سیاه همواره از رنگ های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی بوده و هستند. سبک مدرن از جمله سبک هایی است که استفاده از این ذو رنگ در آن زیاد به چشم می خورد. این دو رنگ نمونه ای از رنگ هایی هستند که به راحتی با سایر رنگ ها تلفیق شده و ایجاد فضایی زیبا می نماید. برای مثال نمونه ای از این رنگ ها، رنگ بژ می باشد. رنگ بژ در کنار رنگ های سیاه و سفید فضایی مدرن به ارمغان می آورد. در ادامه این مطلب از ما تصاویری از طراحی دکوراسیون با استفاده از این رنگ ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تصاویری از تلفیق رنگ های سفید، سیاه و بژ در دکوراسیون داخلی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان مسکونی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

همان گونه که در این تصاویر مشاهده می کنید، آن چه که باعث زیبایی این فضا شده است عدم ایجاد هرگونه هرج و مرج به واسطه استفاده از وسایل زیاد می باشد. استفاده از تنها سه رنگ در این طراحی آن را به سبک مینیمال نیز نزدیک نموده است. نکته مهمی که در فرایند ترکیب رنگ ها باید در نظر داشت، ایجاد تعادل و هماهنگ در استفاده از رنگ ها می باشد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1030

به "تصاویری از تلفیق رنگ های سفید، سیاه و بژ در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از تلفیق رنگ های سفید، سیاه و بژ در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید