تردد بین استانی 6 دهم درصدکاهش یافت

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران(پانا)- طبق گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای، تردد در محورهای برونشهری نسبت به شبانه روز گذشته 6 دهم درصد کاهش داشته همچنین در محورهای ورودی شهر تهران ترافیک سنگین گزارش شده است.

تردد بین استانی 6 دهم درصدکاهش یافت

به گزارش مرکز مدیریت راه ها، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 250 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 6 دهم درصد کاهش تردد ثبت شده است.

آخرین شرایط محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) حکایت دارد.

آزادراه قزوین- رشت دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج محدوده پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک خبر می دهد.

ترافیک نیمه سنگینی نیز در محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

آخرین شرایط جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محورهای استان های فارس، قزوین، گیلان، سمنان و خراسان شمالی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1644

به "تردد بین استانی 6 دهم درصدکاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد بین استانی 6 دهم درصدکاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید