بهترین تفریحات پاتایا

به گزارش تور گرجستان ارزان، پاتایا از زیباترین شهرهای کشور تایلند با سواحلی زیبا و دیدنی است. در این مقاله شما را با بهترین تفریحاتی که در تور تایلند و در این شهر زیبا تجربه کنید، آشنا خواهیم کرد.

بهترین تفریحات پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی و کوچک تایلند است که در ساحل شرقی تایلند واقع شده است. پاتایا دارای مناطق دیدنی و توریستی فراوانی می باشد. تفریحات تایلند ، سالانه باعث جذب میلیونها گردشگر به سمت کشور زیبای تایلند می باشد. شهر ساحلی پاتایا که از اصلی ترین مقاصد گردشگران تور تایلند است، در 148 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است.

در تور تایلند و در شهر پاتایا کم جاذبه گردشگری نداریم که البته بیشترین و عجیب ترین آنها مربوط به معابد مختلف این کشور است که در هر شهر آن حداقل سه الی چهار معبد بزرگ و معروف وجود دارد، مثل معبد بودای خفته یا معبد وات رونگ خون. از جاذبه های طبیعی و جنگل های تایلند نیز لازم نیست چیزی بگوییم چون در هر نقطه از این کشور مناطق بسیار زیبا و وصف ناشدنی متعدی وجود دارد.

بازی های آبی پاتایا از هیجان انگیز ترین تفریحات پاتایا می باشد. این بازی ها شامل شنا ، غواصی ، قایق رانی ، اسکی و جت اسکی است. مهمترین جاذبه پاتایا ، سواحل زیبای آن است. شمال و جنوب پاتایا ، سواحل خانوادگی زیبایی دارند که محل مناسبی برای اقامت خانواده ها و کسب آرامش می‌باشد. از دیگر تفریحات پاتایا بازی هیجان انگیز بانجی جامپینگ ، پارک آبی ، شوی آلکازار ، مزرعه فیل ها است.

انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 259

به "بهترین تفریحات پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید