طراحی و ساخت باغ ویلا: بزرگترین کدو تنبل تاریخ آمریکا در باغچه مرد نیوهمپشایری

به گزارش تور گرجستان ارزان، کدو تنبل در آمریکا، به غیر از مصرف خوراکی مصارف دیگری هم، به خصوص در هالووین، دارد. بنابراین عجیب نیست که نمایشگاهی مخصوص این محصول برپا نمایند و به بزرگ ترین کدو تنبل پرورش یافته جایزه بدهند.

طراحی و ساخت باغ ویلا: بزرگترین کدو تنبل تاریخ آمریکا در باغچه مرد نیوهمپشایری

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اگر در پی راهی هستید تا هرچه سریع تر پولدار بشوید، شاید بهتر باشد که به پرورش کدو تنبل هم فکر کنید. استیو گدس، اهل نیوهمپشایر، پس از پرورش یک کدو تنبل با وزن 1147 کیلو پیروز به کسب جایزه 6000 دلاری شد.

کدوی نیوهمپشایر که دو برابر بزرگ ترین کدو تنبلی است که تا به امروز در آمریکای شمالی پرورش یافته است، در نمایشگاه دیرفیلد که همین هفته و با حضور جمع کثیری از تولیدکنندگان کدو تنبل برگزار گردید، توانست به رتبه برتر دست یابد. سازمان گریت پامپکین کامنولث یک سازمان رسمی دنیای است که قوانینی را برای پرورش کدو تنبل های غول پیکر تصویب می نماید. آن ها این موضوع را تایید نموده اند که کدو تنبل گدس در واقع بزرگ ترین کدو تنبلی است که تا به امروز در آمریکای شمالی پرورش یافته است و تنها 45 کیلو سبک تر از سنگین ترین کدو تنبل تاریخ در کل دنیا است. وودی لانکستر، نماینده GCP در شمال شرقی آمریکا به خبرنگاران گفته است که این کدو تنبل، واقعا بزرگ است.

وقتی که از لانکستر پرسیده شد که انگیزه او از 25 سال پرورش کدو تنبل چیست، او پاسخ داد:

اینکه ببینید میوه ای که به مقدار یک ناخن انگشت بوده اکنون به بیشتر از 1000 کیلو رسیده، حس خوبی است. این کار یک پیروزیت است و از همه مهم تر، به خاطر مردم این کار را کردم.

تنها کدو تنبلی که در کل تاریخ بزرگ تر از کدو تنبل گدس است، به وسیله ماتیاس ویلیمجین بلژیکی در سال 2016 پرورش یافت و در حدود 1190 کیلوگرم وزن داشت.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2303

به "طراحی و ساخت باغ ویلا: بزرگترین کدو تنبل تاریخ آمریکا در باغچه مرد نیوهمپشایری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و ساخت باغ ویلا: بزرگترین کدو تنبل تاریخ آمریکا در باغچه مرد نیوهمپشایری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید