با برج ساعت در پنانگ آشنا شوید

به گزارش تور گرجستان ارزان، برج ساعت پنانگ، یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر برای بازدید می‌باشد و گردشگران معمولا در کنار این برج بزرگ به گرفتن عکس مشغول هستند و از سفر خود به پنانگ لذت می‌برند.

با برج ساعت در پنانگ آشنا شوید

برج ساعت پنانگ از برترین بناها و جاذبه‌های گردشگری پنانگ به شمار می‌رود که با جشن سالروز ملکه ویکتوریا همزمان می‌باشد. این برج توسط چیئو چن ائوک در سال 1897 به پنانگ هدیه داده شد. ارتفاع این برج 18 متر (600 پا)  می‌باشد که هر پا به منزله یک سال دوران حکومت ملکه بوده. برج ساعت پنانگ که از مهمترین جاذبه‌های مالزی می‌باشد، 4 ردیف دارد که در ردیف اول اوکتاگونال، ردیف دوم آرک، ردیف سوم ساعت و ردیف چهارم گنبد قرار گرفته است.

این برج از دور شبیه به مسجد و یا مناره است که تماشای آن برای گردشگران بسیار دیدنی است. برج ساعت یکی از جاذبه‌های پنانگ مالزی به شمار می‌رود. ردیف دوم این برج از طبقه اول آن در زمان جنگ حفاظت می‌کرده. ساعت در بالای ردیف فوقانی قرار گرفته است و برج ساعت پنانگ از دور شبیه به مناره یا مسجد است.

تماشای این برج یکی از جاذبه‌های سفر در تور پنانگ بوده و شما می‌توانید با گرفتن عکس سلفی با این بنای تاریخی مهم در پنانگ سفر به این شهر را در خاطرات خود ثبت نمایید.

انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1

به "با برج ساعت در پنانگ آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با برج ساعت در پنانگ آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برج ساعت در پنانگ آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید