بارتومئو: ناکامی بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی تقصیر والورده نبود

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس باشگاه بارسلونا با وجود ثبت یک ناکامی دیگر در کارنامه فصل جاری این تیم، از سرمربی آبی و اناری ها حمایت کرد.

بارتومئو: ناکامی بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی تقصیر والورده نبود

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا با قبول باخت 2 بر یک مقابل والنسیا در فینال جام حذفی اسپانیا، بعد از لیگ قهرمانان اروپا، یک جام دیگر را هم از دست داد. با این حال خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا از سرمربی تیم ارنستو والورده برطرف اتهام کرد.

بارتومئو پس از بازی گفت: ما از مدتی پیش داریم به برنامه های مان برای فصل آینده فکر می کنیم اما الان زمان مناسبی برای شرح درباره اتفاقات اتفاق افتاده نیست. ما لیگ را برده ایم، پس فصل مهمی داشته ایم. والورده قرارداد دارد و سرمربی ماست. این باخت هم تقصیر سرمربی ما نبود. ما موقعیت های فراوانی داشتیم اما توپ نمی خواست وارد دروازه گردد.

رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به این سؤال که به عملکرد تیمش در فصلی که گذشت، چه نمره ای می دهد، رویکردی مثبت داشت. او گفت: به نظر من این فصل را برای بارسلونا نمی توان فصل ناکامی توصیف کرد. ما شاید عالی نبودیم اما بسیار خوب بودیم. دو بازی را از جمله بازی مان در آنفیلد باختیم که برای مان به بهای دو جام تمام شد.

صرفنظر از هر اتفاقی که برای والورده رخ دهد، انتظار اعمال یکسری تغییرات در نوکمپ در طول تابستان امسال می رود. باشگاه پیش از این فرنکی دیونگ، هافبک آژاکس را خریده است و منابع نزدیک به باشگاه هم تأیید نموده اند که بارسا به دنبال خرید ماتیس دلیخت، مدافع میانی قهرمان لیگ دسته اول هلند و آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید نیز هست.

بارتومئو در این باره هم مطرح نمود: هر سال یکسری بازیکنان به ما ملحق می شوند. ما تا الان فرنکی دیونگ را خریده ایم و داریم کوشش مان را می کنیم تا بازیکنان بعدی را هم بیاوریم. ببینیم چه بازیکنانی به ما ملحق می شوند و چه کسانی می روند. الان اما زمان مناسبی برای صحبت در این باره نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 431

به "بارتومئو: ناکامی بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی تقصیر والورده نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: ناکامی بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی تقصیر والورده نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید