ایده آل استوک مرکز خرید تلفن سانترال استوک

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرویس تلفن دیجیتال دارای ویژگی های پیشرفته ای است که در این مطلب به آن ها می پردازیم.

ایده آل استوک مرکز خرید تلفن سانترال استوک

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام ایده آل استوک، سرویس تلفن دیجیتال برای برقراری تماس تلفنی از کابل یا شبکه تلفن دیجیتال استفاده می نماید. سیگنال های صوتی فشرده شده و باند فرکانس غیرضروری هنگام فرستنده صوتی از آنها خارج می شوند.

فرق خط تلفن آنالوگ و دیجیتال

با تلفن آنالوگ یا تلفن دیجیتال می توانید خدمات تلفنی را برای خانه یا مشاغل خود دریافت کنید. این دو سرویس از فن آوری ها و روش های مختلفی برای حمل و تحویل سیگنال های صوتی استفاده می کنند.

تلفن آنالوگ همچنین به عنوان سرویس تلفنی ساده قدیمی (POTS) شناخته می گردد. به هر مشترک، یک شماره تلفن اختصاص داده شده است که دیگران می توانند برای برقراری تماس با آن مشترک از آن استفاده کند. این حلقه خانه یا یک مرکز تجاری را به یک دفتر مرکزی سوئیچ، متصل می نماید.

هنگام برقراری تماس، سیگنال های صوتی توسط سیستم تلفن آنالوگ به سیگنال های الکترونیکی تبدیل می شوند. سپس، این سیگنال ها به وسیله خط تلفن به مقصد نهایی منتقل می شوند.

در اکثر اوقات، سرویس تلفن دیجیتال دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند ارسال تماس، پیغام صوتی و کنفرانس یا تماس 3 جانبه است. هر دو سرویس تلفن آنالوگ و سرویس تلفن دیجیتال امکان برقراری ارتباط بین دو خانه یا اداره را فراهم میکند.

سیستم های تلفن ثابت سنتی

تلفن ثابت، سیستم تلفنی سنتی است و به عنوان شبکه های تلفنی عمومی (PSTNs) شناخته می گردد.

برای اجرای یک سرویس ثابت، به سخت افزار PBX (تبادل شعبه خصوصی) در محل احتیاج است. PBX سخت افزاری است که برای ارائه خدمات سیستم تلفن از جمله انتقال تماس و دایرکتوری تماس استفاده می گردد. امروزه بعضی از سیستم های تلفن ثابت با سیستم های VoIP ترکیبی در نظر گرفته می شوند. مزایای تلفن ثابت آن است که مدت زمان زیاد مورد استفاده قرار گرفته است و بسیاری از شرکت ها از آن راحت استفاده می کنند. ویژگی منفی سیستم های تلفن ثابت آن است که بیشتر تولیدکنندگان سیستم تلفن در حال دورشدن از خطوط تلفن ثابت هستند، و نه تنها خرید آن ها بلکه تعمیر آنها، سخت است. زیرا بسیاری از سیستم های تلفن ثابت توسط تولیدکنندگان سیستم تلفنی در حال حذف هستند.

انتخاب یک سیستم تلفن تجاری

شما باید بین یک سرویس تلفن ثابت، که توسط یک شرکت تلفن محلی یا منطقه ای و یک سیستم پروتکل (Voice over Internet VoIP) ارائه می گردد، که به وسیله اینترنت اجرا می گردد گزینه مناسب را انتخاب کنید. در ا Panasonic این اهمیت و احتیاج برای استفاده از مطمئن ترین راه چاره ارتباطات، و قابلیت عالی و وضوح صدا درک می گردد. طیف وسیعی از گوشی های سیستم تلفن پاناسونیک استوک آنچه را که مشتریان از یک سازمان پیشرو دنیا از راه های ارتباطی لازم دارند را ارائه می دهند. همچنین مشاغل کوچک که مایل به عملکرد یک سیستم تلفنی پیشرفته با قیمت مناسب هستند می توانند تلفن دست دوم سانترال استفاده کنند.

انواع گوشی

گوشی های سیستم تلفن پاناسونیک استوک از شش محصول مختلف شامل تلفن های IP، گوشی های دیجیتال، گوشی های آنالوگ، گوشی های DECT و پایانه های تلفن دسک تاپ SIP تشکیل شده است. با ارائه طیف وسیعی از محصولات، مطمئناً یک سیستم تلفن برای پاسخگویی به احتیاجهای تجارت وجود دارد که با سیستم تلفن فعلی شرکت سازگار است.

فناوری بصری، ویژگی ها و برنامه های نوآورانه، گوشی های پاناسونیک را از یکدیگر جدا می نماید.

همه مدل ها با طیف وسیعی از ویژگی های اصلی موجود هستند، از جمله:

- صفحه نمایش ال سی دی با وضوح بالا

- نمایشگرهای بزرگ alphanumeric

- کلیدها کاربرپسند

- تنظیم زاویه

- ارتباط هندزفری با هدفون بلوتوث

سیستم های تلفن VoIP

به جای سیم های مسی که خطوط ثابت کار می کنند، سیستم های تلفن VoIP از اتصال اینترنتی استفاده می کنند. سیستم های VoIP مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهند که قبلاً فقط شرکت های بزرگ با استفاده از سخت افزار PBX گران قیمت از قبیل حضور اتوماتیک، صف تماس و ادغام رایانه به آن دسترسی داشتند. سیستم های VoIP به کارمندان امکان دسترسی به وسیله تلفن های همراه خود به سیستم تلفن اداری را می دهند.

این سیستم ها به راحتی قابل تنظیم و پیکربندی هستند، به علاوه از نظر هزینه به میزان قابل توجهی ارزان تر از سیستم های تلفن ثابت هستند. این سیستم ها برپایه اتصال به اینترنت متکی هستند. بنابراین برای مکان هایی که اینترنت مناسبی ندارند، قابل استفاده نیستند.

سیستم های VoIP مبتنی بر ابر

با وجود سیستم های دارای سیستم ابری، هیچ گونه تعمیر و نگهداری و سخت افزاری وجود ندارد که نگران آن باشید. ارائه دهنده خدمات فن آوری PBX، این سیستم را نگهداری و به روز می کنند.

ابر، به شرکت ها در حال رشد اجازه می دهد خطوط جدید را به راحتی اضافه کنند و به ویژگی های جدید دسترسی سریع داشته باشند.

یکپارچه سازی پشتیبانی از هدست بیسیم، بلندگو و بلوتوث با هندزفری کامل با دوبلکس، مدیریت تماس کارآمد و انعطاف پذیر را، تضمین می نماید. همچنین ایده آل استوک، تلفن استوک پاناسونیک و تلفن دست دوم سانترال مناسب را می تواند در اختیار متقاضیان قرار دهد.

علاقه مندان برای خرید انواع تلفن اداری دست دوم با قیمت مناسب می توانند به آدرس وب سایت stock.idehal.org مراجعه و یا با تلفن 02181010 تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 858

به "ایده آل استوک مرکز خرید تلفن سانترال استوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده آل استوک مرکز خرید تلفن سانترال استوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید