انتشار طرح های مفهومی نسل جدید آی مک با حاشیه های باریک نمایشگر

به گزارش تور گرجستان ارزان، اپل احتمالا سال آینده میلادی از نسل جدید آی مک رونمایی خواهد نمود و حالا شاهد انتشار طرح های مفهومی آن هستیم که از حاشیه های باریک اطراف نمایشگر خبر می دهند.

انتشار طرح های مفهومی نسل جدید آی مک با حاشیه های باریک نمایشگر

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، انتظار می رود سال آینده میلادی با نسل جدید آی مک با طراحی بسیار متفاوت در مقایسه با نسخه کنونی روبرو شویم. این محصولات که در مدل های 24 و 32 اینچی از راه می رسند، همانند نسل جدید آیپد پرو دارای نمایشگر بدون حاشیه خواهند بود و کاربران با صفحه نمایش لبه به لبه روبرو می شوند.

اپل از سال 2012 تا به امروز طراحی آی مک را تغییر نداده و حتی مدل 2020 این محصول نیز حاشیه های زیادی را در اطراف نمایشگر خود میزبانی می نماید. حالا در طرح های مفهومی مدل 2021 آن شاهد حذف تقریبا کامل این حاشیه ها هستیم.

نسل کنونی این کامپیوتر در نسخه های 21.5 و 27 اینچی در بازار به فروش می رسند، اما با توجه به حذف حاشیه های اطراف نمایشگر انتظار می رود نسل آینده ابعاد نمایشگر بزرگتری یعنی 24 و 32 اینچ داشته باشند.

اپل روز سه شنبه هفته جاری در مراسم One More Thing از مک بوک های مجهز به اپل سیلیکون رونمایی خواهد نمود. این پردازنده مبتنی بر معماری ARM جایگزین تراشه های اینتل خواهد شد و انتظار می رود قدرت یکسانی را در مقایسه با آن ها در اختیار کاربران قرار دهد و مصرف انرژی پایین تری داشته باشد.

علاوه بر مک بوک ها، اپل سیلیکون در آی مک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت تا دو سال آینده پردازنده های اینتل از دنیای مک حذف می شوند. اپل سیلیکون به گونه ای طراحی شده که به فن برای خنک کاری احتیاج ندارد، بنابراین نسل آینده آی مک احتمالا ضخامت بسیار کمتری در مقایسه با مدل کنونی خواهد داشت و همچنین سر و صدایی نیز فراوری نمی نماید.

نسل آینده کامپیوتر اپل به تازگی پیروز به دریافت تاییدیه اوراسیا شده، اما نمی دانیم درون آن از اپل سیلیکون یا تراشه های اینتل استفاده می گردد. با این حال گزارش ها به عرضه این محصولات مجهز به اپل سیلیکون در سال آینده میلادی اشاره می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1602

به "انتشار طرح های مفهومی نسل جدید آی مک با حاشیه های باریک نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار طرح های مفهومی نسل جدید آی مک با حاشیه های باریک نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید