انتخاب برترین های گردشگری غذا و هنرهای آشپزی ایرانی در جشنواره ملی گردشگری ارومیه

به گزارش تور گرجستان ارزان، در چهارمین شب از جشنواره ملی گردشگری، نفرات برتر اولین جشنواره ملی گردشگری غذا و هنر های آشپزی در ارومیه معرفی شدند.

انتخاب برترین های گردشگری غذا و هنرهای آشپزی ایرانی در جشنواره ملی گردشگری ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، روز پنجشنبه 1 شهریور 97 همزمان با چهارمین شب از جشنواره ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با رأی داوران نفرات برتر اولین جشنواره گردشگری غذا و هنرهای آشپزی ایرانی در ارومیه تعیین شد.

در آیین اختتامیه جشنواره گردشگری غذا جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با قدردانی از مجریان و شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: استقبال مردم ارومیه از این جشنواره بیش از انتظار ما بود و خوشبختانه شور و نشاط خوبی در میان مردم بوجود آورد.

جباری توضیح داد: غذا می تواند یکی از عوامل جذب گردشگران باشد و خوشبختانه در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه غذاهای متنوع و مسافر پسند فراوانی طبخ می گردد که می توان از این پتانسیل نیز برای دعوت گردشگران داخلی و خارجی به این استان بهره برد.

او یادآور شد: برگزاری موفق این جشنواره ما را برآن داشت تا برای اجرای جشنواره های فرا منطقه ای نیز برنامه ریزی کنیم چرا که استان آذربایجان غربی در همه زمینه ها بویژه غذا حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

در آیین اختتامیه جشنواره گردشگری غذا در ارومیه به نفرات برتر در بخش عمومی و در بخش رستوران و مدیران هتل ها ارومیه جوایز نفیسی از طرف اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی اهدا شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 86

به "انتخاب برترین های گردشگری غذا و هنرهای آشپزی ایرانی در جشنواره ملی گردشگری ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب برترین های گردشگری غذا و هنرهای آشپزی ایرانی در جشنواره ملی گردشگری ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید