اسکایریم دوباره و در قالب نسخه 10 سالگی روی تمام پلتفرم ها عرضه می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، نسل ها سپری می شوند و کنسول ها می آیند و می فرایند اما گویی در این میان چیزی همواره حضور دارد و آن هم اسکایریم است! در حالی که گمان می کردیم دیگر بتسدا میخواهد کم کم از اسکایریم دست بکشد و به سراغ قسمت بعدی الدر اسکرولز برود، اما آن ها نشان دادند که همچنان می توانند ما را متعجب نمایند. شرکت بتسدا به تازگی به مناسبت سالگرد 10 سالگی این بازی نسخه جدیدی از اسکایریم را تحت اسم The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition معرفی نموده است.

اسکایریم دوباره و در قالب نسخه 10 سالگی روی تمام پلتفرم ها عرضه می گردد

این نسخه قرار است در تاریخ 20 آبان (11 نوامبر 2021) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد. این نسخه دارای تمامی محتوای نسخه ویژه (Special Edition) بازی الدر اسکرولز 5: اسکایریم است و علاوه بر آن بیش از 500 محتوای منحصربه فرد از Creation Club را هم در خود گنجانده است. این محتوا شامل مأموریت ، سیاهچاله ها، غول های آخر، سلاح ها، طلسم ها و چیزهای مشابه خواهد بود.

کاربرانی که در حال حاضر نسخه ویژه بازی (Special Edition) را در اختیار دارند، می توانند در آینده با هزینه ای کمتر و البته ناتعیین نسخه خود را به نسخه سالگرد (Anniversary Edition) ارتقا دهند و از تمامی ویژگی های آن نسخه بهره مند شوند. البته، اگر نسخه ویژه اسکایریم را در اختیار داشته باشید یا بعدها بخواهید آن را بخرید، می توانید حتی بدون ارتقا به نسخه تازه از سه ویژگی مهم محتوای Creation Club بهره مند شوند. این ویژگی ها شامل چیزهایی نظیر قابلیت ماهیگیری در بازی، حالت بقا و مأموریت های تازه خواهند بود. با این حال، اگر بخواهید تمام محتوای Creation Club را در اختیار داشته باشید، Anniversary Edition انتخاب بهتری خواهد بود.

بعلاوه اعلام شده است که هر دو نسخه ویژه و نسخه مخصوص سالگرد بازی برای سیستم های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس/ اس و پلی استیشن 5 به روزرسانی نسل بعدی دریافت خواهند کرد تا از برخی از ویژگی های این کنسول ها استفاده نمایند. نسخه ای از بازی که درون سرویس اشتراکی گیم پس هم قرار گرفته است، این به روزرسانی را دریافت خواهد نمود.

کاربرانی که قصد خریداری نسخه مخصوص سالگرد بازی را ندارند، می توانند نسخه ویژه بازی را که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده، به صورت رایگان به نسخه پلی استیشن 5 و کنسول های ایکس باکس سری ارتقا دهند.

در حالی که 10 سال از عرضه بازی تحسین شده اسکایریم سپری شده و این بازی برای بارهای زیاد و در قالب نسخه های گوناگون برای پلتفرم های مختلفی به انتشار رسیده است، اکنون شرکت بتسدا کامل ترین نسخه آن را هم معرفی نموده است تا بازیکنان در سالگرد عرضه این اثر بتوانند تجربه ای کامل را از این بازی داشته باشند. این در حالی است که قسمت بعدی مجموعه بازی محبوب الدر اسکرولز چند سال پیش در قالب یک تیزر ساده که چیز خاصی از آن تعیین نبود، معرفی گردید و همچنان تا به امروز جزئیات تازه ای از آن ندیده و نشنیده ایم و به نظر می رسد در خوش بینانه ترین حالت حداقل تا 4 سال دیگر شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2064

به "اسکایریم دوباره و در قالب نسخه 10 سالگی روی تمام پلتفرم ها عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکایریم دوباره و در قالب نسخه 10 سالگی روی تمام پلتفرم ها عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید