استقرار 600 شعبه اخذ رای در شهرستان، کارناوال های تبلیغاتی ممنوع

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از تدارک برپایی 600 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه در انتخابات پیش رو اطلاع داد.

استقرار 600 شعبه اخذ رای در شهرستان، کارناوال های تبلیغاتی ممنوع

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

فضل الله رنجبر امروز(15 بهمن) در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان کرمانشاه 600 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که453 شعبه آن شامل 439 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار برای اخذ رای در بیمارستان ها، پادگان ها و... در شهر کرمانشاه و مابقی در دیگر بخش ها مستقر خواهند شد.

رنجبر با اشاره به ثبت نام 210 داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در انتخابات پیش رو، گفت: تا به امروز 71 نفر از کاندیداها تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه فرمانداری 21 بهمن در جریان آخرین شرایط تایید صلاحیت کاندیداها قرار خواهد گرفت، گفت: روز 23 بهمن اخبار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده به صورت اطلاعیه صادر و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی سپس با بیان اینکه کاندیداها از 24 بهمن تا ساعت هشت صبح روز اول اسفند فرصت تبلیغات دارند، از کاندیداها و طرفداران آنها خواست به قانون انتخابات تمکین نمایند.

رنجبر هر نوع دیوارنویسی کاندیداها و طرفداران آنها را از نظر قانون انتخابات ممنوع بیان کرد و اضافه کرد: محل های زیادی از طرف شهرداری برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده، لذا از کاندیداها و طرفدارانشان می خواهیم از چسباندن عکس و پوستر روی دیوار خانه های مردم و یا دیوار ادارات خودداری نمایند.

وی همچنین راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها را ممنوع بیان کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1020

به "استقرار 600 شعبه اخذ رای در شهرستان، کارناوال های تبلیغاتی ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 600 شعبه اخذ رای در شهرستان، کارناوال های تبلیغاتی ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید