اتمام بازسازی امامزادگان ابراهیم و اسماعیل روستای تبرته

به گزارش تور گرجستان ارزان، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اتمام بازسازی امامزادگان ابراهیم و اسماعیل روستای تبرته صورت گرفت.

اتمام بازسازی امامزادگان ابراهیم و اسماعیل روستای تبرته

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فراهان گفت: عملیات بازسازی پشت بام و دیوارهای امامزادگان ابراهیم و اسماعیل روستای تبرته شهرستان فراهان معروف به امامزاده کوچک سرانجام یافت.

سعید نیک نام با اشاره به بازسازی این بنای تاریخی اظهار کرد: در این فاز از بازسازی، پشت بام و دیوارهای امامزاده و ایوان بیرونی بازسازی شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فراهان اضافه نمود: بازسازی این قسمت از بنا از ابتدای خرداد شروع و به مدت ده روز با اعتباری بالغ بر 130 میلیون ریال انجام شد و در فازهای بعدی فضای داخل بنا و گچکاری گنبد مورد بازسازی قرار خواهد گرفت.

نیک نام توضیح داد: امامزاده مذکور در وسط روستای تبرته واقع شده و یکی از آثار ملی ثبت شده ایران در شهرستان فراهان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فراهان یادآور شد: این بنای تاریخی با شماره 30879 در تاریخ 1391/6/16 در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2035

به "اتمام بازسازی امامزادگان ابراهیم و اسماعیل روستای تبرته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام بازسازی امامزادگان ابراهیم و اسماعیل روستای تبرته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید