ابراز تأسف عمان از حادثه بندر فجیره امارات

به گزارش تور گرجستان ارزان، وزارت خارجه عمان امروز با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز تأسف از حادثه به وجود آمده برای چهار کشتی در سواحل امارات، خواهان کوشش برای حفظ سلامت دریانوردی شد.

ابراز تأسف عمان از حادثه بندر فجیره امارات

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه عمان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای به حادثه بندر فجیره امارات واکنش نشان داد.

طبق گزارش خبرگزاری عمان، در این بیانیه با اشاره به پیگیری حوادث پیش آمده برای چهار کشتی تجاری در سواحل امارات عربی متحده، آمده است: سلطنت عمان ضمن ابراز تأسف شدید، مخالفت خود با این حوادث غیرمسئولانه را اعلام می دارد و بر اهمیت تشریک مساعی منطقه ای و بین المللی به منظور حفظ سلامت دریانوردی و اجتناب از هر گونه اقدامی برای آسیب زدن به امنیت و ثبات منطقه تأکید می نماید.

وزارت خارجه امارات شامگاه یکشنبه گذشته، ساعاتی بعد از تکذیب وقوع حادثه برای چند کشتی نفتکش در بندر فجیره، با صدور بیانیه ای به وقوع حادثه در بندر فجیره اذعان نموده بود و گفت که چهار کشتی هدف عملیات خرابکارانه قرار گرفته است.

در این بیانیه اشاره شده که طرف های ذی ربط در کشور، همه اقدامات لازم را اتخاذ نموده اند و تحقیقات درباره شرایط حادثه با همکاری طرف های داخلی و بین المللی در جریان است و پس از سرانجام تحقیقات، نتایج آن اعلام خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 428

به "ابراز تأسف عمان از حادثه بندر فجیره امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تأسف عمان از حادثه بندر فجیره امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید