آنچلوتی: نمی دانم بیل مقابل PSG بازی خواهد نمود یا نه، خوش شانس تر بودیم به گل می رسیدیم

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره ناکامی تیمش برای کسب پیروزی در خانه ویارئال شرح داد.

آنچلوتی: نمی دانم بیل مقابل PSG بازی خواهد نمود یا نه، خوش شانس تر بودیم به گل می رسیدیم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی بدون گل روز گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه ویارئال در هفته بیست و چهارم لالیگا که در آن گرت بیل بعد از مدت ها در ترکیب اصلی رئالی ها نهاده شد و نمایش قابل قبولی هم داشت به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

یکی از این سؤالات درباره احتمال دوباره نهاده شدن ستاره ولزی در ترکیب اصلی برای بازی سه شنبه شب مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. کارلتو که در این بازی در غیاب مهاجم نوک اصلی تیمش کریم بنزما (به علت مصدومیت) از بیل به عنوان مهاجم نوک استفاده کرد، گفت: نمی دانم بیل مقابل PSG در ترکیب اصلی خواهد بود یانه. باید منتظر بمانیم و ببینیم تا آن روز چه اتفاقاتی رخ می دهد. امیدوارم که همه بازیکنان مان به آن بازی برسند. بیل امشب فرصت بازی به دست آورد و عملکرد قابل قبولی هم داشت. او می توانست گل هم بزند. بیل بارها روی دروازه حریف خطرساز شد و هر کاری از او خواسته بودیم انجام داد.

کارلتو در تحلیل عملکرد تیمش مقابل زیردریایی زرد هم گفت: ما در این بازی مانند چند بازی اخیرمان مشکل گلزنی داشتیم. آمار گل های ما پایین آمده اما امشب با کمی شانس بیشتر می توانستیم گل بزنیم. در این بازی هم سه بار موقعیت تک به تک داشتیم و دو بار توپ را به تیر افقی دروازه زدیم. نگران؟ من زمانی نگران می شوم که تیم موقعیتی برای گلزنی ایجاد نکند. باید بهتر از این ها از موقعیت های مان استفاده کنیم. من بیشتر درنیمه اول نگران عملکرد تیم بودم چون در آن نیمه بازیکنان خیلی باانگیزه به نظر نمی رسیدند.

در جریان بازی وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئالی ها بارها از سوی بازیکنان ویارئال مورد خطا واقع شد. آنچلوتی اما این موضوع را خیلی جدی نگرفت. او گفت: من نگران نیستم. وینیسیوس باید درک کند که چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. او باید تمرکزش را روی بازی نگه دارد. او بازی خوبی انجام داد و لازم نیست انرژی اش را صرف مسائل حاشیه ای کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2301

به "آنچلوتی: نمی دانم بیل مقابل PSG بازی خواهد نمود یا نه، خوش شانس تر بودیم به گل می رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: نمی دانم بیل مقابل PSG بازی خواهد نمود یا نه، خوش شانس تر بودیم به گل می رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید