گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، پیش بینی پیروزی ویتنام و حضور تماشاگران کامرونی هوادار ایران

به گزارش تور گرجستان ارزان، تماشاگران ویتنامی مدعی هستند تیم ملی فوتبال کشورشان در دیدار مقابل تیم ملی ایران به پیروزی می رسد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، پیش بینی پیروزی ویتنام و حضور تماشاگران کامرونی هوادار ایران

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، در حالی که حدود یک ساعت و 30 دقیقه به شروع دیدار ایران و ویتنام از گروه D مسابقات جام ملت های آسیا باقی مانده است، تماشاگران هر دو تیم کم کم در اطراف استادیوم آل نهیان حضور پیدا نموده و وارد استادیوم می شوند.

دو تماشاگر کامرونی که در دبی اقامت دارند، با در دست داشتن پرچم ایران به استادیوم آمدند. این دو به دلیل اینکه چند بازیکن کامرونی در گذشته در ایران بازی کردند هوادار تیم ملی هستند و دوست دارند ایران قهرمان آسیا گردد.

تماشاگران ایرانی که در اطراف استادیوم حضور دارند، همه صحبت از پیروزی پرگل ایران مقابل ویتنام می نمایند و به قهرمانی تیم ملی امیدوار هستند.

تماشاگران ویتنامی که در اطراف استادیوم حضور دارند، برای پیش بینی نتیجه بازی امروز با هم اختلاف نظر داشتند. تعدادی از تماشاگران مدعی بودند که ویتنام 2 بر صفر ایران را شکست خواهد داد و بعضی هم معتقد بودند که یک بر صفر هم بازی را ببازند نتیجه خوبی است!

دیدار تیم های ایران و ویتنام از ساعت 14:30 امروز شروع می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 474

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، پیش بینی پیروزی ویتنام و حضور تماشاگران کامرونی هوادار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، پیش بینی پیروزی ویتنام و حضور تماشاگران کامرونی هوادار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید