کروس: شاید بالاک به دنبال جایگاه لوو است

به گزارش تور گرجستان ارزان، هافبک ژرمن ها به بیان اظهار نظر قبلی خود درباره لروی سانه پرداخت و تاکید نمود که مسئله ای با این بازیکن در تیم ملی فوتبال آلمان ندارد. او همچنین پاسخ انتقاد بالاک را داد.

کروس: شاید بالاک به دنبال جایگاه لوو است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه بیلد، تونی کروس، هافبک تیم ملی فوتبال آلمان که چندی پیش نقدهای از لروی سانه داشت، حالا به بیان دقیق گفته های خود پرداخت و مطرح کرد که مسئله ای با این بازیکن ندارد.

در همین رابطه کروس، گفت : من در سه دقیقه اول مصاحبه ام از سانه تعریف کردم ولی گفته هایم درباره این بازیکن جور دیگری در رسانه ها انعکاس پیدا کرد. من هیچ وقت نگفتم که او اهمیتی به تیم ملی نمی دهد ، بلکه گفتم به نظر می رسد او به برخی از مسائل بی اهمیت است. دیگر من نمی دانم چطور گفته های من جور دیگری در رسانه ها انعکاس داشت. من رابطه خوبی با لروی سانه دارم و در تیم ملی هم در کنار او بازی می کنم و فکر می کنم که او بازیکن خوبی برای تیم ملی آلمان باشد.

تیم ملی فوتبال آلمان باید امشب در ادامه رقابت های دوستانه به مصاف هلند برود و در ادامه برابر فرانسه بازی خواهد نمود.

کروس در سرانجام صحبت های خود با اشاره به نقدها میشایل بلاک ، هافبک سابق آلمان درباره یواخیم لوو که گفته بود تعجب می نماید که چرا لوو همچنان روی نیمکت آلمان نشسته است، گفت : شاید بلاک به دنبال جایگاه لوو باشد. ما به نظرات مخالف و منتقد احترام می گذاریم و مطمئن هستم که دوباره با یواخیم لوو تیم قدری خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 162

به "کروس: شاید بالاک به دنبال جایگاه لوو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروس: شاید بالاک به دنبال جایگاه لوو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید