نسخه بازسازی شده Sam &amp Max: Save the World معرفی گردید

به گزارش تور گرجستان ارزان، بازی Sam & Max Save the World Remastered که بازسازی شده یک بازی به همین نام است، معرفی شده. قرار است این بازسازی روز 2 دسامبر (12 آذر) برای نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد.

نسخه بازسازی شده Sam &amp Max: Save the World معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سم و مکس دو شخصیت بامزه هستند که ریشه اصلی آن ها به دنیای کمیک استریپ باز می گردد. چندین بازی با موضوع این دو شخصیت در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک ساخته شده اند. اولین سری بازی های سم و مکس توسط استودیوی بازی سازی لوکاس آرتز که مهم ترین استودیوی ساخت بازی های ماجرایی اشاره و کلیک محسوب می گردد، ساخته شده اند. بعد از این بازی ها که دوبعدی بودند، سه بازی دیگر در خصوص داستان های سم و مکس به دستان تیم تل تیل گیمز (Telltale Games) ساخته شدند. تل تیل گیمز همان استودیوی سازنده بازی های ماجرایی معروف مانند مردگان متحرک (The Walking Dead) و گرگی میان ما (The Wolf Among Us) است. این بازی ها جزء اولین بازی های استودیوی تل تیل محسوب می شوند و به افزایش محبوبیت این استودیو یاری بزرگی نموده اند.

بازی های سم و مکس میان هواداران این سری محبوبیت بالایی دارند و حالا خبر دار شده ایم قرار است بازسازی بازی Sam & Max Save the World توسط استودیوی Skunkape Games ساخته گردد. این بازی نسخه بازسازی شده اولین بازی از سری سم و مکس استودیوی تل تیل گیمز است. قرار است در آینده بقیه بازی های سم و مکس استودیوی تل تیل هم باز سازی شوند.

بازسازی بازی Sam & Max Save the World گرافیک بهتری در مقایسه با بازی اصلی دارد. مهم ترین پیشرفت های گرافیکی این بازسازی، افزایش کیفیت نورپردازی و امکان اجرای بازی با صفحه نمایش های عریض هستند.می توان این بازسازی را با دسته تجربه کرد و موسیقی های جدیدی هم همراه آن هستند. به جز این ها، بازسازی بازی Sam & Max Save the World تفاوتی با بازی اصلی ندارد. داستان و معماهای بازی اصلی همگی سر جای خود هستند.

بازی Sam & Max Save the World Remastered در تاریخ 2 دسامبر برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر های شخصی به وسیله فروشگاه های استیم و GOG عرضه خواهد شد.

در ادامه می توانید تریلر و تصاویری را که از بازی Sam & Max Save the World Remastered منتشر شده اند ببینید.

منبع: وب سایت رسمی Skunkape Games

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1567

به "نسخه بازسازی شده Sam &amp Max: Save the World معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بازسازی شده Sam &amp Max: Save the World معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید