نام گلکسی A82 5G در وب سایت سامسونگ دیده شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی گلکسی A82 5G رونمایی کند که البته فعلا خبری از تاریخ دقیق این اتفاق منتشر نشده. اما در حالی که هنوز محصولی با این نام رسما رونمایی نشده، شاهد اشاره به نام آن در وب سایت سامسونگ بودیم.

نام گلکسی A82 5G در وب سایت سامسونگ دیده شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گلکسی A82 5G یکی از گوشی های مورد انتظار سامسونگ است که نمی دانیم چه زمانی رونمایی می گردد اما گویا قرار است شرکت کره ای آن را با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس راهی بازار کند. در واقع انتظار می رود این گوشی همان مدل جهانی گلکسی کوانتوم 2 باشد اما نمی توانیم دقیقا در این رابطه نظر بدهیم. ولی اگر واقعا چنین خبری درست باشد، بنابراین گلکسی A82 5G هم باید با تعیینات مشابه این محصول راهی بازار گردد.

گلکسی کوانتوم فعلا در بازار جهانی در دسترس قرار ندارد و انتظار هم نداریم که این اتفاق رخ دهد. اما گلکسی A82 5G در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد. حال جالب اینجاست در حالی که اصلا رونمایی رسمی هم از این گوشی نشده، شاهد اشاره به نام آن در وب سایت رسمی سامسونگ بودیم. سامسونگ به تازگی لیست گوشی های خود را که آپدیت فصلی را دریافت می نماید در وب سایت خود اعلام نموده که در آن، نام گلکسی A82 5G هم در کنار گوشی هایی نظیر گلکسی A72 و گلکسی A32 مشاهده می گردد.

اشاره به نام این گوشی می تواند به این معنا باشد که احتمالا به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. اما فعلا که این اتفاق اتفاق افتاده و نه خبری در این رابطه منتشر شده. البته همان طور که اشاره شد، گفته می گردد این گوشی همان مدل جهانی گلکسی کوانتوم 2 است. بنابراین باید انتظار داشته باشیم نماینده مورد انتظار شرکت کره ای به نمایشگری 6.7 اینچی با پنلی از جنس OLED و رفرش ریت 120 هرتز مجهز گردد. نمایشگری که بر خلاف سایر میان رده های سامسونگ، از وضوح تصویر 3200 × 1400 بهره می برد که البته در این وضوح، رفرش ریت به 60 هرتز محدود می گردد.

دوربین سلفی این گوشی 10 مگاپیکسلی است اما کیفیت بالایی دارد و روی پنل پشتی هم شاهد سه دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو هستیم. حال جالب اینجاست که گوشی هایی نظیر گلکسی A72 از دوربین تله فوتو بهره می برند اما اگر قرار باشد گلکسی A82 5G همان کوانتوم 2 باشد، خبری از دوربین تله فوتو در آن نخواهد بود. این گوشی اما توانایی ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080P با سرعت 30/60/240 فریم بر ثانیه را داراست. بنابراین در بخش دوربین، خیلی هم گوشی خاصی محسوب نمی گردد.

آنچه باعث شگفتی کاربران شده، استفاده از پردازنده سه نسل قبل یعنی اسنپدراگون 855 پلاس در آن است در حالی که پردازنده های جدید با قدرت مشابه هم برای استفاده در آن در دسترس هستند اما دلیل اینکه سامسونگ تصمیم گرفته چنین پردازنده قدیمی را برای این گوشی استفاده کند اصلا تعیین نیست. در کنار این پردازنده اما 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم در نظر گرفته شده که تنها ترکیب موجود برای این گوشی است. اندروید 11 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر تعییناتی هستند که انتظار داریم در گلکسی A82 5G ببینیم.

همان طور که اشاره شد، فعلا خبر خاصی در رابطه با تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی A82 5G منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید طی روزها یا هفته های آینده چه اطلاعاتی در این باره در دسترس قرار می گیرد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1906

به "نام گلکسی A82 5G در وب سایت سامسونگ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام گلکسی A82 5G در وب سایت سامسونگ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید