موارد ضروری در بازسازی ساختمان

به گزارش تور گرجستان ارزان، در یکی از تحقیقات اخیر ثابت شده که بیش از چهل درصد صاحبخانه ها، با هدف بهبود محیط زندگی خود خانه شان را بازسازی می نمایند. بازسازی خانه می تواند ارزش ملک را بالا ببرد اگر موارد ضروری در بازسازی ساختمان رعایت شود ، اما تحقیقات نشان داده هدف اصلی استرالیایی ها از این کار، بهبود و بهتر کردن محیط زندگی و خانه نسبت به روحیه شان است.

موارد ضروری در بازسازی ساختمان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این تحقیقات همچنین نشان داده که محبوب ترین فضای خانه برای بازسازی ، فضای تفریح و بازی بیرون خانه است. سپس آشپزخانه و حمام. نشریه Property observer یک لیست از ده نکته مهم در بازسازی منزل از زبان متخصصان منتشر نموده.

1- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : ملک مناسب را انتخاب کنید. احساسات نباید در تصمیم گیری شما دخیل باشد. آیا قصد دارید ملک را خریده، بازسازی نموده و بفروشید یا نگه دارید؟ اگر قصد فروش دارید، سود معامله باید قابل لمس و تضمین شده باشد. اگر قصد نگهداری ملک را دارید، باید گزینه ای را انتخاب کنید که با گذشت زمان به ارزش آن افزوده می گردد. سود بازسازی خانه ای که می خواهید نگه دارید باید به این صورت باشد که بازگشت اجاره به حداکثر برسد و در آینده تعمیرات زیادی مورد احتیاج نباشد.

2- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : سبک زندگی تان را ارزیابی کنید. قبل از انجام طراحی پلان و نقشه کشی ساختمان، باید از خودتان بپرسید چطور می خواهید زندگی کنید؟ آیا روش زندگی شما عادی و روزمره است؟ اهل تفریح هستید؟ از نظافت یا سر و صدا بدتان می آید؟ این نکات نه تنها روی نقشه ساختمان و معماری داخلی، بلکه روی نوع و جنس سطوح و رنگ هایی که انتخاب می کنید هم تاثیر می گذارند.

3- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : درباره معمار خود تحقیق کنید. یک لیست از مناسب ترین معمارها براساس زیبایی شناسی و مهارت آن ها تهیه کنید. پروژه های مختلف آن ها را آنالیز کنید و با مشتریان سابقشان صحبت کنید. نباید فراموش کنید که مسائل را پیچیده نکنید، گرایشات مدام در حال تغییر هستند.

4- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : پول خود را جایی هزینه کنید که به حساب می آید. آشپزخانه و حمام لوکس و مجهز به قیمت خانه می افزاید، سرسرای زیبا و متناسب هم کاری می نماید که همسایه ها حسرت بخورند.

5- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : پنج درصد ارزش کل خانه باید در آشپزخانه هزینه گردد. آشپزخانه خانه شما باید حیرت انگیز باشد. ویژگی هایی مثل کابینت و قفسه مناسب، اتصالات و فلزات مرغوب، کشو و مکانیزم بسته شدن نرم آن ها بسیار مهم است. پنج درصد ارزش کل خانه باید در آشپزخانه هزینه گردد.

6- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : یک درصد ارزش خانه باید در حمام و توالت هزینه گردد. یک الی یک و نیم درصد ارزش فعلی خانه تان را صرف بازسازی حمام کنید. اگر قیمت خانه شما 400 هزار دلار است، باید 4000 دلار صرف بازسازی حمام و توالت کنید. بعد از مشخص قطعی بودجه، آن را براساس وضوح و در معرض بودن هر بخش تقسیم کنید. اگر به محض ورود چشمتان به کابینت زیر سینک می افتد، بیشتر پول را صرف یک سینک، آینه و کابینت مرغوب کنید. بعد از آشپزخانه، حمام مهم ترین اتاق خانه شماست و احتیاج به صرف هزینه اساسی دارد.

7- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : دوست محیط زیست باشید. روی آخرین تغییرات رفتاری خریداران سرمایه گذاری کنید. خریدار همواره از آبگرمکن خورشیدی، بشکه جمع آوری آب باران و سیستم آبیاری قطره ای استقبال می نماید.

8- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : به خاطر صرفه جویی در هزینه، کار را خودتان انجام ندهید. بودجه کم با وسوسه دست دریافت همه یا قسمتی از کار همراه است اما این پروژه ها به راحتی شکست می خورند. اگر کیفیت کاری که خودتان انجام بدهید در حد استاندارد نباشد، از قیمت خانه می کاهد، به همان صورتی که سرمایه گذاری ناکافی روی پروژه بازسازی ساختمان سود را از بین می برد.

9- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : چشم انداز موضوع مهمی است. اتاق داخلی/بیرونی بخش مهمی از سبک زندگی استرالیایی شده. پس بخشی از بودجه خود را به ساخت چشم انداز اختصاص دهید تا مکمل زحماتی باشد که در داخل خانه کشیده اید. حتی اگر بودجه این کار را ندارید، کارهای کوچکی مثل گل و گیاه و فضای بیرون تمیز و کاربردی، به جذابیت خانه اضافه می نمایند.

10- موارد ضروری در بازسازی ساختمان : کار را از داخل آغاز کنید. رمز موفقیت هر طراحی داخلی، طراحی پلان مناسب و خوب است. هر بخش از خانه باید متناسب با ساکنان آن طراحی گردد. یکی از متخصصان این زمینه می گوید کار را از پایه آغاز کنید. ابتدا فضاهای کاربردی و راحت ایجاد کنید، سپس به فکر رنگ و لوازم تزئینی آن باشید.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1264

به "موارد ضروری در بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد ضروری در بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید