فوتبال دنیا، رفتن به استادیوم برای تماشای چیزی جز مسابقه فوتبال!

به گزارش تور گرجستان ارزان، فوتبال دنیا - رسانه های انگلیسی هواداری را در فوتبال باشگاهی این کشور شناسایی نموده اند که برای تماشایی چیزی جز مسابقه فوتبال به ورزشگاه ها می رود.

فوتبال دنیا، رفتن به استادیوم برای تماشای چیزی جز مسابقه فوتبال!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه میرر، برای دومین بار در هفته اخیر، یک طرفدار فوتبال در انگلیس در حالی که از عینک واقعیت مجازی (VR) استفاده می کرد در وزشگاه ها حاضر شد و به تماشای چیزی جز مسابقه ای که بلیت آن را خریده بود نشست.

این طرفدار عجیب انگلیسی که هویتش هنوز فاش نگردیده است، چهارشنبه هفته پیش در حالی در استادیوم اتحاد شهر منچستر - محل مصاف منچسترسیتی و لیون در لیگ قهرمانان اروپا - رؤیت شد که یکی از عینک های واقعیت مجازی شرکت سامسونگ را به چشمانش زده بود. لیگ برتر انگلیس

در ابتدا تصور می شد که این عینک به فناوری مجهز گردیده است که به او اجازه می دهد بازی را با افکت های خاصی ببیند اما پیگیری های خبرنگار میرر در تماس هایی که با شرکت سازنده عینک داشته تعیین نموده که هیچیک از عینک های واقعیت مجازی فراوری گردیده توسط این شرکت کره ای قابلیت پخش فوتبال به صورت زنده را ندارند و به این ترتیب قطعی شد که او در زمان حضورش در استادیوم در حال تماشای چیزی جز مسابقه فوتبال بوده است.

همین طرفدار 48 ساعت قبل نیز در استادیوم سنت مری محل برگزاری مصاف ساوتپهمتون و برایتون هم با عینک واقعی مجازی رؤیت گردیده بود به همین دلیل انگیزه اش از این کار برای خیلی از تماشاگردان و رسانه ها جالب توجه بوده است چرا که او برای استفاده از گجت 119 پوندی اش هزینه خرید دو بلیت مجموعاً به مبلغ 70 پوند پرداخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 116

به "فوتبال دنیا، رفتن به استادیوم برای تماشای چیزی جز مسابقه فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رفتن به استادیوم برای تماشای چیزی جز مسابقه فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید