فرانک دی بوئر از تیم هلند کناره گیری کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، فرانک دی بوئر، سرمربی ناکام لاله های نارنجی از سمت راهنمایی تیم ملی هلند کناره گیری کرد.

فرانک دی بوئر از تیم هلند کناره گیری کرد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی هلند اولین حذف شده عظیم رقابت های یورو 2020 لقب گرفته و در همان اولین مرحله حذفی این تورنمنت کنار رفتند. البته تیم فرانک دی بوئر با عملکردی فوق العاده در مرحله گروهی در هر سه بازی خود پیروز شده و بسیاری را شگفت زده کرد.

اما هلند در مرحله یک هشتم نهایی با شکست 2-0 مقابل جمهوری چک وداعی زودهنگام با رقابت های یورو 2020 داشت و در نهایت فرانک دی بوئر در فاصله یک سال و نیم مانده به جام جهانی 2022 قطر اسعفا داد.

دی بوئر تا خاتمه جام جهانی با هلند قرارداد داشت، اما نتایج ضعیف این تیم باعث اخراج او پیش از اتمام قرارداد شد. سرمربی سابق تیم هایی چون اینتر، آتلانتا یونایتد و کریستال پالاس در هیچ یک از این تیم ها به موفقیت خاصی نرسید و حالا ناکامی در تیم ملی هلند تازهترین نکته منفی کارنامه ضعیف مربیگری فرانک دی بوئر محسوب می گردد.

فرانک دی بوئر حدود 10 ماه قبل و بعد از جدایی شوکه کننده رونالد کومان و انتقال او به بارسلونا به اسم سرمربی تازه هلند انتخاب شد. اما نتایج دی بوئر در این مدت رضایت فدراسیون فوتبال هلند را جلب نکرد و در نهایت خود او ترجیح داد از این تیم جدا گردد.

فرانک دی بوئر بعد از برکناری گفت: من تصمیم گرفتم که به کارم به اسم سرمربی تیم ملی ادامه ندهم و مشخصا ما نتوانستیم به هدفی که می خواستیم دست یابیم. وقتی در سال 2020 راهنمایی تیم ملی هلند را به عهده گرفتم، تصور می کردم این پست برای من یک افتخار و البته چالش است، اما بعلاوه از فشاری که از لحظه انتصاب بر من وارد می شد مطلع بودم.

این فشار اکنون در حال افزایش است و این برای هلند که راستا رسیدن به جام جهانی قرار گرفته است، شرایط خوشایندی را فراهم نمی کند. من می خواهم از همه، به خصوص طرفداران و بازیکنان تشکر کنم. بعلاوه از مدیرانی که این فضای فوق العاده ورزشی را کمپ تیم ملی فراهم ساختند هم قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2018

به "فرانک دی بوئر از تیم هلند کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانک دی بوئر از تیم هلند کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید