طرح رایگان دوگانه سوز شدن در کهگیلویه و بویراحمد ، اولویت بر اساس زمان ثبت نام خودروها

به گزارش تور گرجستان ارزان، اولویت در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از قبیل (وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) در این استان با خودروهایی است که زودتر ثبت نام نموده اند.

طرح رایگان دوگانه سوز شدن در کهگیلویه و بویراحمد ، اولویت بر اساس زمان ثبت نام خودروها

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه هشتم مرداد اظهار کرد: اجرای سه طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید، گاز مایع و طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی به جد در دستور کار شرکت نفت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است. رویکرد این شرکت سوخت رسانی عادلانه بوده است و با این مهم جلو بسیاری از انحرافات در حوزه سوخت در این استان گرفته خواهد شد.

لطف الله مسعودی اضافه کرد: تمامی مراحل دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی رایگان بوده و کارگاه های مجاز برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی حق مطالبه هیچ وجهی را ندارند. متقاضیان می توانند در سامانه شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir/ مراجعه و اقدام به نام نویسی نمایند. این طرح با هدف حفظ محیط زیست و مدیریت مصرف بهینه سوخت صورت گرفته است.

تعداد 28 صندلی سی ان جی در استان وجود دارد که هم اینک 31 هزار و 910 متر مکعب بر ساعت ظرفیت دارند به این معنا که در هر ساعت این میزان فروش داریم. بیش از 50 درصد ظرفیت ما خالی است به گونه ای که 50 درصد جای خالی برای ورود خودروها به صندلی های سی ان جی داریم. 6 صندلی سی ان جی در حال احداث در استان وجود دارد که 2 مورد از این صندلی ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد که یکی از آن ها در شهرستان باشت و دیگری در بخش پاتاوه واقع در شهرستان دنا است. 4 صندلی سی ان جی دیگر درصد پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای ندارند و اما مجوز داده شده و در حال احداث هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1440

به "طرح رایگان دوگانه سوز شدن در کهگیلویه و بویراحمد ، اولویت بر اساس زمان ثبت نام خودروها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح رایگان دوگانه سوز شدن در کهگیلویه و بویراحمد ، اولویت بر اساس زمان ثبت نام خودروها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید