سرمربی زیر 21 ساله های اسلواکی، ایتالیا و آلمان را به تبانی متهم کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تیم فوتبال زیر 21 ساله های اسلواکی، تیم های ایتالیا و آلمان را مسبب حذف شاگردانش از مسابقات قهرمانی جوانان اروپا می داند.

سرمربی زیر 21 ساله های اسلواکی، ایتالیا و آلمان را به تبانی متهم کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور زمستانی ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پاول هاپال، سرمربی تیم فوتبال زیر 21 ساله های اسلواکی تیم های ایتالیا و آلمان را به تبانی برای حذف شاگردانش از یورو زیر 21 سال متهم کرد.

پیروزی یک بر صفر ایتالیا برابر آلمان در بازی شب گذشته دو تیم در گروه C، ایتالیا را به عنوان صدرنشین و آلمان را به عنوان بهترین تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کرد. این در حالی بود که در صورت پیروزی آلمان برابر ایتالیا، صربستان می توانست به عنوان بهترین تیم دوم از گروه B راهی مرحله بعد و حریف اسپانیا گردد.

ایتالیا اگرچه با آلمان هم امتیاز شد و حتی تفاضل گلش هم از این تیم ضعیف تر بود، اما به دلیل کسب نتیجه بهتر در بازی رودررو جای این تیم را در صدر جدول گرفت. آلمان هم به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی از گروه سوم صعود کرد. در واقع ایتالیا در شرایطی صعود کرد که از نظر تفاضل گل آمار ضعیف تری نسبت به اسلواکی داشت و همین مسئله سبب شد که سرمربی اسلواک ها خشمگین باشد و دو تیم گروه C را به تبانی متهم کند، به خصوص که این دو تیم در دقایق پایانی بازی شان تمایل چندانی برای حمله نشان نمی دادند.

هاپال گفت: کاری که تیم های ایتالیا و آلمان انجام دادند، مایه شرم فوتبال بود. همه ما بسیار ناامید شدیم. با تمام احترامی که برای تیم های انگلیس (حریف آلمان) و اسپانیا (حریف ایتالیا) قائلم، به نظر من این تورنمنت تمام شده است و دیگر هیچ یک از بازی هایش را تماشا نخواهم کرد.

در همین حال هورست هروبش، مدیر ورزشی تیم های ملی آلمان به ادعای هابال پاسخ داده است. او گفت: بهتر است زیاده روی نکنیم. اینکه یک تیم بخواهد در پنج شش دقیقه پایانی بازی محتاطانه کار کند تا شرایطش به خطر نیفتد، کاملاً طبیعی است.

بازی های مرحله نیمه نهایی یورو زیر 21 سال، سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 982

به "سرمربی زیر 21 ساله های اسلواکی، ایتالیا و آلمان را به تبانی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی زیر 21 ساله های اسلواکی، ایتالیا و آلمان را به تبانی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید