خبرنگاران سرمربی زوریا: صیادمنش مهاجمی توانمند و تکنیکی است

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم زوریا پس از گل الهیار صیادمنش به لستر در تمجید از وی گفت: او مهاجمی تکنیکی و توانمند است.

خبرنگاران سرمربی زوریا: صیادمنش مهاجمی توانمند و تکنیکی است

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته تیم زوریای اوکراین در خانه با نتیجه یک بر صفر از سد تیم مدعی لسترسیتی گذشت. تک گل بازی در دقیقه 84 توسط اللهیار صیادمنش مهاجم 19 ساله زوریا زده شد.

بازیکن اسبق استقلال از دقیقه 81 وارد زمین شده بود. این برد اما برای صعود زوریا کافی نبود و این تیم با 6 امتیاز در رده سوم باقی ماند. لستر همچنان با 10 امتیاز صدرنشین گروه است.

پس از به ثمر رساندن این گل ویکتور اسکریپنیک سرمربی زوریای اوکراین به تمجید از صیادمنش پرداخت و گفت: وی تکنیک غیر معمولی و توانمندی های خاص خودش را دارد و با تیم زوریا هماهنگ شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر روز شکست دادن تیمی از لیگ برتر انگلیس امکان پذیر نیست، گفت: خوب بازی کردیم اما از پیروزی براگای پرتغال برابر حریف یونانی ناراحت شدم. ما می توانستیم براگا را هم مانند لسترسیتی شکست بدهیم. شکست های این فصل از لیگ اروپا به ما تجربه دادند. بهتر بود اگر لیگ اروپا برای زوریا از بازی با لسترسیتی آغاز می شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1682

به "خبرنگاران سرمربی زوریا: صیادمنش مهاجمی توانمند و تکنیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی زوریا: صیادمنش مهاجمی توانمند و تکنیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید