توخل: پیروزی مقابل پورتو برای مان مهم بود، خوش شانس بودیم که دروازه مان بسته ماند

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تیم فوتبال چلسی از اینکه تیمش با غلبه بر پورتو به شکست اخیر خود مقابل وست برومویچ واکنش نشان داد، شادمان است.

توخل: پیروزی مقابل پورتو برای مان مهم بود، خوش شانس بودیم که دروازه مان بسته ماند

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) پیروز شد در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در استادیوم رامون سانچس پیسخوان با نتیجه 2 بر صفر پورتو را شکست دهد تا کار راحت تری برای بازی برگشت در همین استادیوم داشته باشند، پس از این ملاقات گفت: برای بازیکنان ما مهم بود که بلافاصله پس از شکست 5 بر 2 مقابل وست برومویچ، دروازه خود را در این ملاقات بسته نگه دارند و در کنارش به پیروزی برسند.

وی اضافه نمود: در نیمه اول کمی به دردسر افتادیم، چون کمی دچار تنش شدیم و به اندازه کافی فضا در اختیارمان نبود و دقت لازم را هم نداشتیم. بازی سختی بود، چون پورتو بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاشت. قبول داریم که کمی خوش شانس هم بودیم که دروازه مان در این ملاقات بسته ماند، اما خودمان بین اعضای کادر فنی گفته بودیم که پس از شکست سنگین مقابل وست برومویچ بهترین اتفاق برای ما بسته نگه داشتن دروازه مان در این ملاقات است.

چلسی حالا باید خود را برای بازی شنبه شب با کریستال پالاس و سپس برای بازی برگشت با پورتو آماده کند که قرار است سه شنبه هفته آینده برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1888

به "توخل: پیروزی مقابل پورتو برای مان مهم بود، خوش شانس بودیم که دروازه مان بسته ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: پیروزی مقابل پورتو برای مان مهم بود، خوش شانس بودیم که دروازه مان بسته ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید