تصاویر برگزیده یورو 2020

به گزارش تور گرجستان ارزان، رقابت های فوتبال یورو 2020 روز دوشنبه با چهار مسابقه دنبال شد که طی آن تیم های هلند، اتریش، بلژیک و دانمارک مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

تصاویر برگزیده یورو 2020

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بلژیک سومین برد خود را در دیدار های مرحله گروهی مسابقات یورو2020 مقابل فنلاند کسب کرد تا با 9 امتیاز وارد مرحله حذفی شود.

شیاطین سرخ که در دو مسابقه قبلی به ترتیب مقابل روسیه و دانمارک به رجحان رسیده بودند در سومین دیدار به سختی از سد حریف سخت کوشی، چون فنلاند گذشتند تا به نام صدرنشین گروه B به استقبال مرحله یک هشتم نهایی بروند.

بلژیک که تا دقایق خاتمهی مسابقه هر چه می زد به در بسته می خورد ابتدا در دقیقه 74 با گل به خودی لوکاس هرادکی، دروازه بان تیم فنلاند از حریف پیش افتاد و سپس در دقیقه 81 از طریق ستاره خود روملو لوکاکو به گل دوم دست یافت و بازی را با همین نتیجه به سود خود به خاتمه برد.

شاگردان روبرتو مارتینز بدین ترتیب با 9 امتیاز بالاتر از دانمارک به نام صدرنشین این گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

دانمارک یکی دیگر از میزبانان مسابقات در دیداری همزمان پیروز شد با پیروزی 4 بر یک مقابل روسیه با سه امتیاز به نام تیم دوم از گروه B صعود کند.

گل های تیم ملی دانمارک را در این دیدار میکل دامسگارد در دقیقه 38، یوسف پولسن در دقیقه 59، آندریاس کریستنسن در دقیقه 79 و یواکیم مایهل در دقیه 82 به ثمر برسانند.

تنها گل تیم ملی روسیه هم در این دیدار در دقیقه 70 از طریق آرتم زیوبا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. روسیه به نام تیم آخر گروه بختی برای صعود به مرحله بعد ندارد و فنلاند 3 امتیازی هم با قرار گرفتن در رده سوم امیدوار بود نام یکی از چهار تیم سوم گروه های مختلف صعود کند.

با نتایجی که در روز دوشنبه رقم خورد، اما تعیین شد که چهار تیم فرانسه، سوئیس، سوئد و انگلیس برغم آنکه هنوز دیدار سوم خود را انجام ندادند صعودشان به مرحله بعد قطعی شده است.

سوئیس که اکنون در رده سوم گروهش قرار گرفته است و یکی از بهترین سوم های گروه ها است و سه تیم فرانسه، سوئد و انگلیس در بدترین شرایط به نام سه تیم دیگر از بهترین سوم ها راهی مرحله یک هشتم خواهند شد.

تیم ملی هلند در حالی 3 بر صفر مقابل مقدونیه شمالی، حریف نه چندان مطرح خود به پیروزی دست یافت که پیش از این دیدار اتریش دیگر بخت صعود از گروه C با رجحان مقابل اوکراین جواز حضور در مرحله یک هشتم مسابقه را کسب کرده بود.

شاگردان فرانک دی بوئر بدین ترتیب با کسب سومین برد با 9 امتیاز به نام صدرنشین، مقتدرانه پا به مرحله حذفی گذاشتند.

ممفیس دیپای در دقیقه 24 و جورجینیو واینالدوم در دقایق 51 و 58 زنندگان سه گل تیم ملی هلند در دیدار مقابل مقدونیه شمالی بودند.

هلندی ها پیش تر دو دو بازی قبلی خود به ترتیب ابتدا اوکراین را از پیش رو برداشته و سپس از سد اتریش گذشته بودند.

اتریش دیگر تیم گروه C دوشنبه شب در دیداری همزمان پیروز شد در بخارست با نتیجه یک بر صفر اوکراین را شکست دهد و به مرحله یک هشتم این مسابقات راه یابد.

دیدار سرنوشت ساز دو تیم که برنده را با شش امتیاز مستقیم راهی مرحله بعد می کرد بدین ترتیب در نهایت با رجحان اتریشی ها به خاتمه رسید.

تنها گل این دیدار را بوامگارتنر در دقیقه 21 مسابقه از روی پاس دیوید آلابا وارد دروازه اوکراین کرد و این نتیجه تا خاتمه دیدار حفظ شد.

اتریش در مرحله یک هشتم مسابقات یورو2020 باید به مصاف ایتالیایی برود که یکی از میزبانان و هم از جمله بخت های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت ها است.

اوکراین هم با 3 امیتاز چشم به دیگر دیدار های مرحله گروهی دوخت تا شاید این اقبال را داشته باشد به نام یکی از چهار تیم سوم گروه های مختلف راهی مرحله بعد شود.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2039

به "تصاویر برگزیده یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر برگزیده یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید