ایران همچنان شگفتی ساز، ایتالیا صاحب بدترین نتایج خود در تاریخ لیگ جهانی

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایتالیا با 6 شکست متوالی، بدترین نتایج تاریخ خود را در لیگ جهانی را گرفت.

ایران همچنان شگفتی ساز، ایتالیا صاحب بدترین نتایج خود در تاریخ لیگ جهانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دنیای والیبال، تیم ملی والیبال ایران بعد از ایتالیا که میزبان مرحله نهایی لیگ دنیای والیبال است، صعود خود را به مرحله نهایی لیگ دنیای قطعی کرد.

در هفته هفتم و آخر مرحله بین قاره ای لیگ دنیای، تیم ملی برزیل با کسب 2 پیروزی مقابل ایتالیا و با ست شماری بهتر نسبت به لهستان به مرحله نهایی رسید. در واقع چیزی نمانده بود که زرد پوشان آمریکای جنوبی برای اولین بار از سال 1991 حضور در مرحله نهایی را از دست بدهند. برزیل با 9 قهرمانی در لیگ دنیای، رکورد دار است. ایتالیا نیز با 6 شکست متوالی، بدترین نتایج تاریخ لیگ دنیای را گرفت.

تیم ملی والیبال لهستان نیز در حالی که با برزیل هم امتیاز بود، نتوانست به جمع 6 تیم برتر را پیدا کند. آنها در 2 بازی پایانی خود به 2 پیروزی مقابل تیم شگفتی ساز لیگ دنیای یعنی ایران دست پیدا کردند.

تیم ملی آمریکا با پیروزی 3 بر یک مقابل صربستان در روز آخر توانست به عنوان تیم اول گروه B به مرحله نهایی برسد. این تیم در بازی دیگر خود مقابل صربستان طوری 3 بر صفر مغلوب شده بود که حتی مجموع امتیازانش به 58 هم نمی رسید. تیم ملی آمریکا از سال 2000 تا کنون فقط در 5 مسابقه کمتر از 58 امتیاز در یک بازی کسب نموده بود. آمریکایی ها در گروه A کمترین شکست را متحمل شدند و ماتیو اندرسون با 259 امتیاز در صدر جدول امتیاز آورترین بازیکنان قرار گرفته است.

تیم ملی والیبال روسیه با 2 پیروزی 3 بر یک و 3 بر صفر در بازی های آخر خود مقابل بلغارستان به سیزدهمین و چهاردهمین پیروزی خود در 18 بازی گذشته در برابر بلغارستان در لیگ دنیا رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 679

به "ایران همچنان شگفتی ساز، ایتالیا صاحب بدترین نتایج خود در تاریخ لیگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران همچنان شگفتی ساز، ایتالیا صاحب بدترین نتایج خود در تاریخ لیگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید