اپلیکیشنی که ویرایش سلفی ها را تشخیص می دهد و عکس اصلی چهره را بازسازی می نماید

به گزارش تور گرجستان ارزان، شبکه های اجتماعی، گاهی تبدیل به شبکه های دروغ می شوند! یکی از جنبه های دروغ پردازی کاربران، ارائه عکس های غیرواقعی است. اگر کاربران لطف نمایند و عکس شخص دیگری را به عنوان عکس خودشان جا نزنند، روی عکس ویرایش سنگین انجام می دهند و در مواردی این کار را به متخصص های فتوشاپ واگذار می نمایند.

اپلیکیشنی که ویرایش سلفی ها را تشخیص می دهد و عکس اصلی چهره را بازسازی می نماید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

گاهی ویرایش عکس ها توسط کاربران بسیار مبتدیانه صورت می گیرد، طوری که هر کسی می تواند متوجه گردد که یک عکس ویرایش شده. اما گاهی هم واقعا نمی توان گفت که یک عکس دستکاری شده یا نسخه اصلی است.

در این موارد ما احتیاج به آدم های متخصص و خبره در کار آنالیز عکس داریم تا به ما بگویند که احتمالا کدام قسمت عکس ها دستکاری شده است.

اما به تازگی توسعه دهنده ای به نام Akshat Jagga یک اپلیکیشن به نام اپلیکیشن میراژ Mirage نوشته که همین کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

این اپلیکیشن از فناوری یادگیری ماشینی استفاده می نماید و بر اساس کدی که تیم پژوهشی شرکت ادوبی و دانشگاه برکلی قبلا نوشته بودند، ایجاد شده است. این گروه پژوهشی در مقاله ای در سال 2019 ، شیوه ای برای تشخیص دستکاری سلفی ها پیشنهاد نموده بودند.

حالا گفته می گردد که کیفیت این اپ آنقدر خوب است که از حتی در مواردی از انسان های باتجربه هم پیشی می گیرد. این اپ نه تنها به کاربر می گوید که کدام قسمت عکس دستکاری شده، بلکه فرایند تغییر عکس را هم نمایش می دهد.

پس از این کار اپ کوشش می نماید که حدس بزند، عکس اولیه به چه صورت بوده است.

البته این اپ ضرفا در خصوص عکس های چهره کار می نماید. اپ میراژ در حال توسعه است و کوشش می گردد که مشاهده و مقایسه عکس اصلی و ویرایش شده را در کنار هم آسان کند و به جز تصاویر چهره بتواند، در دستکاری عکس های دیگر را هم شناسایی کند.

متاسفانه این اپلیکیشن رایگان نیست و برای اشتراک ماهانه اش باید مبلغی پرداخت نمایید.

نسخه اندروید میراژ

نسخه iOS میراژ

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1290

به "اپلیکیشنی که ویرایش سلفی ها را تشخیص می دهد و عکس اصلی چهره را بازسازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی که ویرایش سلفی ها را تشخیص می دهد و عکس اصلی چهره را بازسازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید