5 مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از نگاه فاکس اسپورت

به گزارش تور گرجستان ارزان، سایت فاکس اسپورت در گزارشی پنج مدعی قهرمانی در این رقابت ها را معرفی کرد که به توضیح زیر هستند.

5 مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از نگاه فاکس اسپورت

سایت فاکس اسپورت در گزارشی پنج مدعی قهرمانی در این رقابت ها را معرفی کرد که به توضیح زیر هستند.

الدحیل قطر:الدحیل فصل گذشته هم عملکرد خوبی داشت و 9 پیروزی پیاپی را در این رقابت ها توانست به دست بیاورد. آنها از مدعیان قهرمانی در این فصل هستند چون به خوبی برای فصل جدید تقویت شده اند.

السد قطر:تیم دیگری از قطر هم در بین تیم های مدعی واقع شده است. قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا به نیمه نهایی رسید ولی برابر پرسپولیس سال گذشته با نتیجه 2 بر یک در مجموع بازنده شد و از رسیدن به فینال باز ماند.

چونبوک هیوندای کره جنوبی:تیم دیگر چونبوک هیوندای کره جنوبی است. قهرمان فصل گذشته لیگ کره سال جاری برای سیزدهمین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می نماید. آنها از تجربیات بالایی برخوردار هستند و سابقه دو قهرمانی هم در این رقابت ها دارند.

شانگهای چین:این تیم متمول چینی هم درست است که چهارمین حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می نماید ولی آنها به خوبی قدرتمند شده اند و فصل گذشته هم تنها تیم کاشیما توانست آنها را حذف کند.

کاشیمای ژاپن:مدافع عنوان قهرمانی سال جاری هم از تیم های مدعی جام محسوب می گردد. آنها در فصل گذشته اولین قهرمانی خودشان را در این رقابت ها به دست آوردند و سال جاری هم چشم به تکرار این موفقیت دوخته اند.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 392

به "5 مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از نگاه فاکس اسپورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از نگاه فاکس اسپورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید