15 میلیون، سقف قرارداد کمانداران در لیگ برتر!

به گزارش تور گرجستان ارزان، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان میزان قرارداد کمانداران را یک تا 15 میلیون تومان مطرح نمود و گفت: با وجود پایین بودن قرارداد کمانداران، اما امسال استقبال ملی پوشان از لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان قابل توجه بود.

15 میلیون، سقف قرارداد کمانداران در لیگ برتر!

محبوبه شهریاری در گفت وگو با خبرنگاران، پس از برگزاری هفته نخست دهمین دوره مسابقات لیگ برتر خارج از سالن تیر و کمان درباره این مسابقات اظهار کرد: در این دوره از مسابقات استقبال کمانداران در رشته های کامپوند و ریکرو زنان و مردان قابل توجه بود و تعداد تیم های شرکت کننده از نظر کمی و کیفی راضی کننده بود، به طوری که در بخش ریکرو مردان 9 تیم، در بخش زنان 5 تیم در کامپوند مردان 10 تیم و در بخش زنان 8 تیم برای شرکت در دهمین دوره رقابت های لیگ برتر خارج از سالن تیر و کمان شرکت کرده بودند.

وی درباره حضور ملی پوشان در این دوره از رقابت های لیگ برتر گفت: امسال استقبال ملی پوشان با وجود پایین بودن قراردادها در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان قابل توجه بود و تصور می کنم اگر تیمی در اواسط لیگ انصرف ندهد، شاهد برگزاری لیگ پویا و باکیفیتی باشیم.

مسوول برگزاری لیگ برتر تیروکمان میزان قرارداد بازیکنان را یک تا 15 میلیون تومان مطرح کرد و اضافه کرد: متاسفانه با وجود این که چند سالی از برگزاری لیگ برتر تیروکمان سپری می شود به خاطر عدم حمایت اسپانسرها از این رشته هنوز مبلغ قرارداد کمانداران بسیار پایین است، به طوری که بیشترین مبلغ قرارداد برای کمانداران مطرح حاضر در لیگ چیزی در حدود 10 تا 15 میلیون است و برخی کمانداران حاضرند حتی با یک میلیون تومان در لیگ تیر بزنند.

شهریاری پیرامون این پرسش که آیا فدراسیون برای تیم های برتر لیگ جوایزی را نیز پیش بینی کرده است یا خیر؟ اضافه کرد: جوایز نقدی پیش بینی نشده اما تیم های اول تا سوم با هزینه خود و حمایت فدراسیون می توانند در مسابقات آسیایی یا جهانی حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم در جذب اسپانسر با مشکل خاصی روبرو بودید یا خیر؟ شرح داد: مشکل جذب اسپانسر دغدغه همیشگی تیم های تیر و کمان است و متاسفانه اسپانسرها استقبال خوبی از این رشته نمی کنند. به هر صورت تلاش می کنیم با تمام سختی ها لیگ را به خوبی برگزار کنیم.

مسئول برگزاری لیگ برتر تیر و کمان اضافه کرد: امسال برخلاف سال های گذشته، استقبال تیم های استانی از لیگ برتر تیروکمان راضی کننده بود. البته انتظار داشتیم شاهد حضور تیم های مطرحی در لیگ برتر تیروکمان باشیم که متاسفانه به خاطر پوشش تصویری کم و عدم استقبال اسپانسرها شرایط حضور این تیم ها در لیگ برتر تیروکمان ضعیف است.

وی گفت: با وجود اینکه تیر و کمان رشته المپیکی است و در جمع 10 فدراسیون برتر قرار گرفته است اما کمتر مورد حمایت مسوولین قرار می گیرد و این جای تاسف دارد.

شهریاری در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم رقابت های لیگ برتر تیروکمان به صورت متمرکز برگزار خواهد شد یا خیر؟ اضافه کرد: طی تفاهم نامه ای که فدراسیون تیر و کمان با آکادمی راد در سایت تیر و کمان منعقد کرده، امسال برای کاهش هزینه های تیم های شرکت کننده در لیگ، کلیه مسابقات در مجموعه آکادمی راد برگزار خواهد شد تا تیم ها از نظر مسافت دغدغه ای برای حضور در مسابقات نداشته باشند. البته هر تیمی برای شرکت در رقابت های لیگ برتر باید مبلغ دو میلیون تومان به حساب فدراسیون ورودی پرداخت می کرد.

وی در خاتمه پیرامون این پرسش که برای جلوگیری از انصراف تیم ها در اواسط لیگ و برگزاری لیگی منظم و پویا چه برنامه ای پیش بینی شده است، گفت: برای جلوگیری از انصراف تیم ها در اواسط لیگ و برگزاری لیگ منظم و پویا سعی کردیم امسال از هر تیمی مبلغ 2 میلیون تومان ورودی دریافت کنیم و از سرپرست تیم ها نیز تعهدنامه اخلاقی دریافت نماییم تا تیم ها به راحتی لیگ را ترک نکنند. ما امیدواریم امسال بر خلاف سال های قبل شاهد برگزاری لیگی باکیفیت و منظم از سوی تیم های شرکت کننده باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 635

به "15 میلیون، سقف قرارداد کمانداران در لیگ برتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 میلیون، سقف قرارداد کمانداران در لیگ برتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید