کنایه خواهر رونالدو به ساری

به گزارش تور گرجستان ارزان، خواهر فوق ستاره پرتغالی یوونتوس ضمن حمایت از برادرش، کنایه ای هم به سرمربی ایتالیایی بانوی پیر زد.

کنایه خواهر رونالدو به ساری

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس چهارشنبه شب در ملاقات فینال جام حذفی ایتالیا پس از تساوی بدون گل در وقت قانونی بازی، در ضربات پنالتی مغلوب ناپولی شد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند. شاگردان مائوریتزیو ساری در این ملاقات نتوانستند موقعیتی جدی روی دروازه ناپولی خلق نمایند، این در حالی است که آنها خوش شانس بودند که در دقایق پایانی بازی دروازه شان توسط ناپولی باز نشد.

این برای اولین بار است که کریستیانو رونالدو در دوران حرفه ای اش در دو فینال متوالی شکست را تجربه می نماید. پس از این بازی لوکا تونی، مهاجم پیشین تیم های فیورنتینا، بایرن مونیخ، رم و یوونتوس به انتقاد از فوق ستاره پرتغالی یووه پرداخت و گفت رونالدو به لحاظ فیزیکی تحلیل رفته است و مقابل ناپولی حتی نتوانست بازیکن مقابل خودش را از پیش رو بردارد.

اِلما آویرو، خواهر مهاجم پرتغالی راه راه پوشان تورین اما در حمایت از بردارش و با کنایه به تاکتیک های مائوریتزیو ساری در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: دیگر چه کار می توانی بکنی؟ عزیز من، تو نمی توانی به تنهایی معجزه کنی. درک نمی کنم که چطور می توانی با این شرایط بازی کنی. به هرحال، سرت را بالا بگیر، تو نمی توانی کاری بیش از این انجام دهی.

رونالدوی 35 ساله که دو سال دیگر از قراردادش با یوونتوس باقی مانده، این فصل در 34 بازی، آمار 25 گل زده و چهار پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1369

به "کنایه خواهر رونالدو به ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه خواهر رونالدو به ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید