کاخ سفید: 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی احتمالا قربانی کرونا می شوند

به گزارش تور گرجستان ارزان، کارگروه کرونا در کاخ سفید گفت ویروس کرونا حتی با رعایت موارد بهداشتی در آمریکا می تواند جان 100 هزار تا 240 هزار نفر از شهروندان آمریکایی را بگیرد و تا نیمه خرداد ماه فروکش نمی کند.

کاخ سفید: 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی احتمالا قربانی کرونا می شوند

به گزارش به نقل از آسوشیتدپرس، دکتر دبرا برکس، هماهنگ کننده کارگروه کرونا در کاخ سفید اعلام نمود این کارگروه تخمین زده حتی اگر دستورالعمل های کنونی فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت شود، ویروس کرونا می تواند جان 100 هزار تا 240 هزار نفر از شهروندان آمریکایی را بگیرد.

بر اساس مدل سازی های کارگروه کرونا در کاخ سفید، این ویروس در آمریکا تا اول ماه ژوئن (نیمه خرداد) فروکش نمی کند.

آخرین آمار نشان می دهد 24 هزار و 384 نفر در شبانه روز گذشته در آمریکا به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده و 732 نفر از شهروندان آمریکایی نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این مقام آمریکایی طی نشست خبری به همراه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با درخواست از مردم این کشور برای تغییر شیوه زندگی، گفت برای اینکه با شیوع ویروس کرونا مقابله کنند لازم است تمام آمریکایی ها نقش خود در مقابله با گسترش آن را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه تخمین های ابتدایی از شیوع کرونا در آمریکا از کشته شدن 1.5 تا 2.2 میلیون آمریکایی حکایت داشت، گفت، اما این بدترین سناریو در شرایط نبود اقدامات برای کاهش سرعت شیوع از جمله فاصله گذاری اجتماعی بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1223

به "کاخ سفید: 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی احتمالا قربانی کرونا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی احتمالا قربانی کرونا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید