پیروزی تیم ملی تنیس روی میز ایران در اولین دیدار جهانی

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای دور نخست مرحله گروهی در مالزی آغاز شد. در این مرحله از مسابقات تیم ملی تنیس روی میز ایران در چارچوب رقابت های دسته دوم به مصاف تایلند رفت و پیروز شد 3 بر 2 مقابل این تیم به برتری دست یابد.

پیروزی تیم ملی تنیس روی میز ایران در اولین دیدار جهانی

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق پسند در مسابقات جهانی مالزی شرکت کرده است البته برای دیدار برابر تایلند بنا به تصمیم جمیل لطف الله نسبی نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی در ترکیب تیم قرار گرفتند. در این دیدار پاداساک نفر نخست تایلند در هر دو دیدار خود مقابل برادران عالمیان به پیروزی دست یافت ولی در نهایت ملی پوشان کشورمان پیروز شدند با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسیدند تا دیدار سخت نخست را با سلامت پشت سر بگذارند . نیما و نوشاد عالمیان به همراه افشین نوروزی هر کدام یک برد برای ایران به ارمغان آورند .

تیم ملی تنیس روی میز ایران دیدارهای دوم و سوم خود در مسابقات قهرمانی جهان را روز دوشنبه به ترتیب برابر تیم های هلند و کانادا برگزار می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 753

به "پیروزی تیم ملی تنیس روی میز ایران در اولین دیدار جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم ملی تنیس روی میز ایران در اولین دیدار جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید