پلوسی: انتخابات نوامبر باید طبق برنامه برگزار گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، نانسی پلوسی اظهار کرد، دموکرات ها باید اطمینان یابند که دونالد ترامپ کوشش نمی کند تا انتخابات سوم نوامبر را به تاخیر بیندازد.

پلوسی: انتخابات نوامبر باید طبق برنامه برگزار گردد

به گزارش خبرنگاران، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال کوشش برای ایجاد تاخیر در برگزاری انتخابات این کشور در زمان برنامه ریزی شده گفت: می دانم این خطر وجود دارد و مردم نگران آن هستند اما ما باید (از اینکه چنین اتفاقی نمی افتد) اطمینان حاصل کنیم و این کار را خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، پلوسی گفت، امیدوار است که هرگونه اقدام برای به تاخیر انداختن انتخابات حتی برای جمهوری خواستار گزینه ای نامناسب تلقی گردد.

او در این باره گفت: ترامپ کارهای زیادی برای تضعیف ما به عنوان مردم آمریکا نموده اما واقعیت این است که ما نمی توانیم به او اجازه دهیم این کار را با دموکراسی مان انجام دهد. این اتفاق نخواهد افتاد. امیدوارم بعضی از جمهوری خواستار نیز از کشور، قانون اساسی و دموکراسی ما حمایت نمایند. فکر می کنم همین کار را خواهند کرد.

پلوسی این اظهارات را پس از آن بیان نمود که جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهور آمریکا درباره احتمال اقدام ترامپ برای به تاخیر انداختن انتخابات و مداخله انتخاباتی روسیه در این رای گیری هشدار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1300

به "پلوسی: انتخابات نوامبر باید طبق برنامه برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: انتخابات نوامبر باید طبق برنامه برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید