پرداخت یارانه سود تسهیلات به پروژه های گردشگری یزد

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از ابتدای سال تا کنون شش پروژه گردشگری یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی دریافت نموده اند.

پرداخت یارانه سود تسهیلات به پروژه های گردشگری یزد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، با اشاره به پرداخت یارانه سود و تسهیلات به پروژه ها و تاسیسات بخش گردشگری، گفت: از ابتدای سال تا به امروز شش پروژه این یارانه سود تسهیلات را دریافت نموده اند.

او با بیان این که تهیه بسته و مشوق های سرمایه گذاری در بخش گردشگری عامل محرک و افزایش انگیزه فعالان و سرمایه گذاران در راستای توسعه گردشگری و زیرساخت های آن است، اضافه نمود: این یارانه سود به مبلغ 2میلیارد و 400میلیون ریال پرداخت شده است.

میرشمسی گفت: تسهیلات بانکی احداث تاسیسات گردشگری با نرخ سود مصوب ابلاغی از سوی بانک مرکزی پس از تخصیص اعتبار و تصویب به وسیله کارگروه های مربوطه نظیر کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان و دیگر بخش ها به وسیله بانک های عامل استانی پرداخت می گردد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اضافه نمود: این اداره کل از منابع یاری های فنی و اعتباری نزد وزارت متبوع و پس از انجام فرایند ابلاغی مبادرت به پرداخت یارانه سود و کارمزد تسهیلات می نماید.

میرشمسی یادآور شد: پروژه هایی مشمول یارانه تسهیلات می شوند که دارای پروانه بهره برداری باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 994

به "پرداخت یارانه سود تسهیلات به پروژه های گردشگری یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یارانه سود تسهیلات به پروژه های گردشگری یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید