وزیر ورزش: سفرم به قطر قطعی نیست، حمایت همیشگی از کشتی

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر عصر امروز با حضور در سالن برگزاری فینال لیگ برتر کشتی آزاد در جمع خبرنگاران، گفت: مسئولان فدراسیون کشتی علی رغم محدودیت ها و شیوع کرونا با کوشش خیلی زیاد توانستند لیگ های کشتی آزاد و فرنگی را با کیفیت بالا و رعایت دقیق مسائل بهداشتی برگزار نمایند که جا دارد از تمامی آنها و مسئولان تیم ها و کشتی گیران تشکر می کنم.

وزیر ورزش: سفرم به قطر قطعی نیست، حمایت همیشگی از کشتی

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وزیر ورزش اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم خیلی از لیگ هایمان را با وجود این شرایط برگزار کنیم. قطعاً برگزاری لیگ کشتی نیز به اماده سازی برای المپیک یاری زیادی می نماید و باعث امادگی بیشتر کشتی گیران خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش سطح کیفی مسابقات لیگ کشتی گفت: بچه ها نسبت به 3، 4 ماه پیش خیلی بهتر کشتی می گیرند، هرچند با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارند و قطعاً در ادامه به شرایط بهتری خواهند رسید.

سلطانی فر درباره لزوم حمایت از کشتی در سال المپیک گفت: ما در مجموع همه امتیازات و شرایط پیش بینی شده را در قالب ستاد المپیک و پارالمپیک تدارک دیده ایم و همیشه کوشش کردیم بهترین امکانات را برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی فراهم کنیم. قطعاً تک تک کشتی گیران را حمایت می کنیم و گاهاً شخصاً نیز می آیند و سعی نموده ایم برای حل مسائل آنها کوشش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطرمی رود یا خیر، گفت: معلوم نیست شاید بروم شاید هم نروم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1636

به "وزیر ورزش: سفرم به قطر قطعی نیست، حمایت همیشگی از کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: سفرم به قطر قطعی نیست، حمایت همیشگی از کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید