هشدار گزارشگر سازمان ملل درباره تشدید فقر در اروپا

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- 20 میلیون کارگر در اتحادیه اروپا یعنی 9 درصد از افرادی که کار می نمایند، فقیر هستند و این مسئله ای به شدت نگران نماینده است.

هشدار گزارشگر سازمان ملل درباره تشدید فقر در اروپا

با ما سفر کنید و با هزینه تور اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه تلویزیونی رویترز اعلام داد اولیویه دی شاتر گزارشگر ویژه ملل متحد در امور فقر شدید و حقوق بشر در مورد شرایط در اتحادیه اروپا هشدار داد و اعلام کرد در پاییز سال 2021 آمار مربوط به فقر در اتحادیه اروپا به اوج خود خواهد رسید.

اولیویه دی شاتر گفت: در سال 2010, تعهدی درباره کاهش 20 میلیونی تعداد افرادی که در خطر فقیر شدن قرار دارند تا سال 2020 داده شد. اما این هدف محقق نشد. در حال حاضر ما همچنان شاهدیم که 92 میلیون نفر در فقر به سر می برند که بیش از یک پنجم جمعیت اروپا را تشکیل می دهد و حتی موضوع نگران نماینده تر اینست که شاهد تعداد فزاینده افراد شاغل فقیر هستیم. این ها افرادی هستند که کار می نمایند و شغلی برای خودشان دارند، اما دستمزد بسیار کمی دریافت می نمایند و به همین دلیل در خطر فقر قرار دارند. 20 میلیون کارگر در اتحادیه اروپا یعنی 9 درصد از افرادی که کار می نمایند فقیر هستند و این مسئله ای به شدت نگران نماینده است. این موضوع در نتیجه سیاست هایی است که بر اساس آن کوشش می گردد مردم کار نمایند، اما ارائه دستمزد های مناسب برایشان تضمین نمی گردد.

او همچنین گفت: این کمیسیون تصمیم گرفت قوانین اعلام شده را تعدیل کند تا بدین ترتیب دولت ها بتوانند از شرکت ها حمایت نمایند و آلمان به صورت خاص نیمی از یاری های ارائه شده در این زمینه در سراسر اتحادیه اروپا را به خود اختصاص داده است، زیرا کشوری ثروتمند است که می تواند از شرکت ها حمایت کند. شمار زیادی از دیگر کشور ها قادر به انجام چنین کاری نیستند. بسیار مهم است که شرکت ها تحت حمایت دولت ها قرار داشته باشند، اما زمانی که این حمایت ها لغو می گردد، شمار زیادی از شرکت ها ورشکسته می شوند و در نتیجه تعداد افراد بیکار افزایش می یابد.

او اعلام کرد: این همه گیری سبب افزایش نابرابری ها شده است و این فرایند بیش از پیش تشدید خواهد شد، زیرا رقم مربوط به فقر در پاییز سال 2021 به بالاترین سطح خود خواهد رسید و شمار فزآینده ای از شرکت ها تا آن موقع ورشکسته خواهند شد. بین سال های 2008 و 2009 و همچنین 2020, در ارقام مرتبط با نابرابری تغییری حاصل نشد، زیرا ما توانستیم فرصت های شغلی ایجاد کنیم، اما نتوانستیم سبب کاهش نابرابری ها به صورت قابل توجهی شویم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1751

به "هشدار گزارشگر سازمان ملل درباره تشدید فقر در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار گزارشگر سازمان ملل درباره تشدید فقر در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید