هشدار فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی درباره موج سوم کرونا در اروپا

به گزارش تور گرجستان ارزان، فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی نسبت به شروع موج سوم شیوع ویروس کرونا در اروپا در اوایل سال 2021 میلادی هشدار داده است.

هشدار فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی درباره موج سوم کرونا در اروپا

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دیوید نابارو فرستاده ویژه سازمان بهداشت دنیای در مصاحبه با یک روزنامه سوئیسی پیش بینی نموده است که موج سوم شیوع ویروس کرونا در اروپا در اوایل سال 2021 میلادی شروع خواهد شد، اگر دولت های اروپایی بار دیگر نتوانند اقداماتی را که برای جلوگیری از شیوع موج دوم ویروس لازم بود، انجام دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه نمود: دولت های اروپایی نتوانستند زیرساخت های لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در فصل تابستان را ایجاد نمایند، آن هم پس از آنکه توانستند موج نخست ویروس کرونا را کنترل نمایند.

این مقام ارشد سازمان بهداشت دنیای گفت: اکنون با موج دوم شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم. اگر آنها زیرساخت های لازم را ایجاد ننمایند، اوایل سال آینده موج سوم را خواهیم داشت.

گرچه اروپا برای مدت زمان کوتاهی با کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو شد ولی بار دیگر طی روزهای اخیر شاهد رشد فزاینده تعداد مبتلایان به این ویروس بوده است.

آلمان و فرانسه در مجموع روز شنبه از ابتلای بیش از 33 هزار نفر دیگر به ویروس کرونا خبر دادند و سوئیس و اتریش نیز روزانه با ابتلای هزاران نفر دیگر به این ویروس روبرو هستند.

وی در ادامه ضمن اشاره به واکنش کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی برای مقابله با ویروس کرونا و موفقیت این کشورها در کنترل این بحران و نرخ پایین مبتلایان، گفت: مردم این کشورها به طور کامل همکاری می نمایند، آنها اقداماتی انجام داده اند که موجب کاهش چشمگیر شیوع ویروس شده است. آنها فاصله اجتماعی را رعایت می نمایند، ماسک می پوشند و دست و صورت خود را مرتب می شویند. آنها از گروه های پرخطر به خوبی محافظت می نمایند. به نظر من واکنش اروپا نسبت به بحران شیوع ویروس کرونا ناکافی و ناکامل بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1625

به "هشدار فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی درباره موج سوم کرونا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی درباره موج سوم کرونا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید