هشام قندیل هم در ساختمان نخست وزیری حاضر نشد

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: درخواست وزارت خارجه اتریش از اتباع خود برای دوری از مکان های محل برگزاری تظاهرات و جابجایی محل کار نخست وزیر مصر از آخرین اخبار مصر است.

هشام قندیل هم در ساختمان نخست وزیری حاضر نشد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزازی خبرنگاران به نقل از پایگاه الیوم السابع، منابع مصری اعلام کردند: هشام قندیل نخست وزیر مصر از بیم حوادث احتمالی اطراف ساختمان نخست وزیری،کارهای خود را به هیئت سرمایه گذاری مصر دنبال می کند.

از سوی دیگر وزارت خارجه اتریش با صدور بیانیه ای از اتباع خود خواست که از حضور در مکان های محل برگزاری تظاهرات خودداری کردند.

در این بیانیه آمده است: شهروندان اتریشی مقیم مصر و گردشگران از حضور در مکان های محل برگزاری تجمعات پرهیز کنند زیرا برگزاری این تجمعات به طور حتم بر اوضاع گردشگری تاثیر خواهد داشت.

وزارت خارجه اتریش از اتباع خود خواست که از حضور در منطقه کاخ ریاست جمهوری مصر در نزدیکی فرودگاه و میدان التحریر خودداری کنند.

در این بیانیه آمده است: ممکن است که تظاهرات به خشونت کشیده شود و طرفداران و مخالفان محمد مرسی با یکدیگر درگیر شوند و بهتر است شهروندان اتریشی از اطراف ساختمان های دولتی و دفاتر احزاب سیاسی دوری کنند.

این در حالی است که حاضران در میدان التحریر برای شادی روح شهدا فاتحه خواندند.تظاهرات کنندگان علاوه بر خواندن سرود های ملی فانوس بزرگی را به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان حمل می کنند.

منابع مصری از بسته شدن برخی مکان های تجاری نزدیک به کاخ ریاست جمهوری خبر دادند.

وائل المعداوی وزیر هواپیمایی ملی مصر اعلام کرد: همه فرودگاه ها مصر به طور منظم به فعالیت خود ادامه می دهند و تدابیر لازم در همه فرودگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1187

به "هشام قندیل هم در ساختمان نخست وزیری حاضر نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشام قندیل هم در ساختمان نخست وزیری حاضر نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید