نوری: اسماعیلی چند قهرمانی با استقلال دارد که علیه مدیریت صحبت می نماید؟، باشگاه تنبیهی برای او در نظر بگیرد که درس عبرت دیگران گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال باید تنبیهی برای فرشید اسماعیلی در نظر بگیرد که درس عبرتی برای دیگران گردد.

نوری: اسماعیلی چند قهرمانی با استقلال دارد که علیه مدیریت صحبت می نماید؟، باشگاه تنبیهی برای او در نظر بگیرد که درس عبرت دیگران گردد

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات پیشکسوتان با احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال، گفت: سعادتمند نقطه نظرات مثبتی داشت و آدم بدی نشان نمی داد. با این حال، شرایط اقتصادی باشگاه خراب است و باید پول باشد تا مسائل حل گردد. در جلسه به سعادتمند گفتم که تصمیم شجاعانه ای گرفته و این مسئولیت را پذیرفته است. ایشان هم گفت که از وزارت ورزش و جوانان اختیار تام گرفته است تا کارهایش را انجام دهد.

وی در واکنش به اظهارات عجیب فرشید اسماعیلی هافبک استقلال علیه سعادتمند، گفت: چارچوب وظایف بازیکن باید معین باشد. در کجای جهان بازیکنی علیه مدیریت صحبت می نماید؟ کاری نداریم سعادتمند چه کسی است و آیا می تواند کاری کند یا نه، اما او به تازگی مدیرعامل شده است.

پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که ما بازی می کردیم، پولی در کار نبود و به عشق استقلال وارد زمین می شدیم. اسماعیلی چند سال در استقلال بازی نموده است؟ چه افتخاراتی داشته است؟ پنالتی چیپ او در دربی و درگیری هایش را هنوز فراموش ننموده ایم.

نوری با انتقاد از رفتارهای اسماعیلی در استقلال توضیح داد: اسماعیلی موارد حاشیه ای زیادی داشته است که یک نمونه درگیری و توهین او به ستار همدانی بود، زمانی که همدانی سرپرستی تیم را برعهده داشت. آن زمان باشگاه به دلیل درگیری اسماعیلی با همدانی این بازیکن را تنبیه نکرد تا کار به اینجا کشیده گردد که اسماعیلی به خودش اجازه دهد علیه مدیریت صحبت کند. باید خیلی زودتر جلوی این بازیکن گرفته گردد. باشگاه باید تنبیه مناسبی برای اسماعیلی در نظر بگیرد و اگر بخواهد به امان خدا بگذارد، سایر بازیکنان نیز کار اسماعیلی را انجام میدهند.

وی ادامه داد: درست است که بازیکنان باید پول شان را بگیرند اما باید تحمل داشته باشند، ما که پول نمی گرفتیم، چکار می کردیم؟ آقای اسماعیلی، شما چند قهرمانی برای استقلال آورده اید؟ باشگاه باید تنبیهی برای اسماعیلی در نظر بگیرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد. واقعا ناراحت شدم که بازیکنی مثل اسماعیلی چطور به خودش جرات داده است تا علیه مدیریت به راحتی هر حرفی بزند. اولین کاری که باید باشگاه بکند، جلوی این بازیکنان را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1280

به "نوری: اسماعیلی چند قهرمانی با استقلال دارد که علیه مدیریت صحبت می نماید؟، باشگاه تنبیهی برای او در نظر بگیرد که درس عبرت دیگران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: اسماعیلی چند قهرمانی با استقلال دارد که علیه مدیریت صحبت می نماید؟، باشگاه تنبیهی برای او در نظر بگیرد که درس عبرت دیگران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید