میلاد وزیری: ناامید از کسب مدال در جاکارتا نیستم

به گزارش تور گرجستان ارزان، عضو تیم ملی تیروکمان در بخش ریکرو مردان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاشم بر این است که بهترین عملکرد را در بخش انفرادی، تیمی و میکس داشته باشم.

میلاد وزیری: ناامید از کسب مدال در جاکارتا نیستم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

میلاد وزیری در گفت وگو با خبرنگاران درباره وضعیت خود در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا اضافه کرد: هرچند مدت زیادی از تیم ملی دور بودم، اما اردوهای پی درپی که از ابتدای سال تا به الان داشتیم و حضور در کاپ آسیا چین تایپه شرایط خوبی را برای من رقم زد تا بتوانم رکورد خود را نسبت به گذشته افزایش دهم. من در گوانجو اولین تجربه حضورم در بازی های آسیایی را سپری کردم و از آن موقع تاکنون امکان حضور در بازی های آسیایی نداشتم، اما الان باتجربه تر از قبل در بازی های آسیایی شرکت می کنم و امیدوارم بتوانم در بخش انفرادی، تیمی و میکس به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنم.

وی گفت: بازیهای آسیایی به اعتقاد من از مسابقه های جهانی و المپیک سخت تر است و تمام حریفان آسیایی که بهترین های جهان هستند در این تورنمنت حضور دارند. از سوی دیگر چون در این رقابت ها سهمیه المپیک میکس ریکرو بین تیم های اول و دوم توزیع می گردد، بدون شک رقابت سختی را در بخش میکس خواهیم داشت، اما ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتایج در بخش تیمی و میکس کوشش خواهم کرد.

وزیری در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید بعد از مدت ها دوری از تیم ملی، درخشش خوبی در بازی های آسیایی جاکارتا داشته باشید، اظهار کرد: من برای حضور در بازی های آسیایی تمرین های سختی را پشت سر گذاشتم و با امید وارد تیم ملی شدم. بازیهای آسیایی حساسیت بالایی دارد و یک لحظه غفلت سبب می گردد تا مدال را به راحتی از دست بدهیم. به هر شکل این که در بخش انفرادی، تیمی یا میکس به چه نتایجی دست پیدا کنیم بستگی به شرایط مسابقه دارد.

عضو تیم ملی کامپوند مردان ادامه داد: برای کسب بهترین نتیجه در این بازی ها از هیچ کوششی کوتاهی نخواهم کرد و امیدوارم بتوانم بار دیگر خود را در این بازی ها ثابت کنم.

وی در سرانجام گفت: ما در شرایطی خود را برای بازی های آسیایی آماده کردیم که با کمبودها و مسائل زیادی روبرو بودیم. هرچند این مسائل همچنان پابرجاست و مرتفع نشده است، اما کمانداران یکدل شده اند تا بتوانند در برابر حریفان آسیایی به سختی بجنگند تا بهترین نتایج را در بخش ریکرو کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 583

به "میلاد وزیری: ناامید از کسب مدال در جاکارتا نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد وزیری: ناامید از کسب مدال در جاکارتا نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید