منچستریونایتد پروژه جذب کاوانی را از سرگرفت

به گزارش تور گرجستان ارزان، باشگاه منچستریونایتد بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت مهاجم پاری سن ژرمن امتحان خواهد نمود.

منچستریونایتد پروژه جذب کاوانی را از سرگرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ادامه فرایند ناامیدکننده منچستریونایتد در رقابت های فصل جاری و مصدومیت بازیکنانی همچون مارکوس رشفورد، پل پوگبا و اسکات مک تامینی مدیران این باشگاه انگلیسی را وادار نموده تا در پنجره نقل وانتقالات زمستانی جاری به فکر تقویت این تیم به خصوص در فاز هجومی بیفتند.

بر اساس گزارش نشریه تلگراف، باشگاه منچستریونایتد شرایط ادینسون کاوانی را زیرنظر دارد و در حال ارزیابی این موضوع است که آیا باید برای جذب این مهاجم اروگوئه ای اقدام کند یا خیر. پیش از این هم شایعاتی در مورد علاقه مندی این باشگاه انگلیسی به جذب مهاجم پاریسی ها مطرح شده بود. منچستریونایتد در حالی میخواهد با وسواس بیشتری نسبت به جذب کاوانی 32 ساله اقدام کند که اتلتیکومادرید نسبت به خدمت دریافت این بازیکن شرایط بهتری دارد.

کاوانی 32 ساله که این فصل در کنار مصدومیت هایی که به آن دچار شده، به نوعی پشت مهاجمانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی مانده، قراردادش با پاری سن ژرمن در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد. باشگاه هایی همچون چلسی، فلامنگو و چند باشگاه در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی هم شرایط مهاجم پیشین ناپولی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن به شمار می رود را هم زیرنظر دارند.

کاوانی که تا به امروز در 292 بازی از رقابت های مختلف 198 گل برای پاریسی ها به ثمر رسانده است، تا به امروز با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

او این فصل تنها در 14 بازی از رقابت های مختلف (مجموعاً 568 دقیقه) برای پاریسی ها به میدان رفته و آمار 5 گل زده و یک پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1031

به "منچستریونایتد پروژه جذب کاوانی را از سرگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد پروژه جذب کاوانی را از سرگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید