مرگ 180 نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش تور گرجستان ارزان، منابع دولتی در ایتالیا از فوت حدود 180 نفر دیگر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر دادند.

مرگ 180 نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه بیان کرد طی 24 ساعت گذشته 179 نفر از بیماران مبتلا به بیماری کووید-19 در این کشور جان باخته اند و آمار کلی قربانیان این بیماری در ایتالیا به حدود 30800 نفر رسیده است.

ایتالیا که طی روزهای اخیر شاهد کاهش چشمگیر موارد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بوده است، از لحاظ تعداد قربانیان کرونا همچنان در رتبه سوم دنیا جای دارد.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را حدود 220 هزار نفر اعلام نموده است.

بر اساس گزارش روزانه این نهاد دولتی، در 24 ساعت گذشته 744 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است که این رقم کمترین میزان ابتلا به ویروس کرونا (موارد ثبت شده) در ایتالیا از اوایل ماه مارس (اواسط اسفندماه) به شمار می رود.

همچنین شمار بیمارانی که در ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری هستند، برای اولین بار در دو ماه اخیر به کمتر از 1000 نفر رسیده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1304

به "مرگ 180 نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 180 نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید