مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: اگر کمالوند با استقلال تمام نموده است، سراغ مربی دیگری می رویم

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت که اگر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با باشگاه استقلال تمام نموده، بوشهری ها با مربی جدیدی توافق می نمایند.

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: اگر کمالوند با استقلال تمام نموده است، سراغ مربی دیگری می رویم

سعید مسیگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه اسماعیل خلیل زاده از حل مشکل فراز کمالوند برای حضور در استقلال خبر داده بود، گفت: ما همچنان منتظریم با خود کمالوند صحبت کنیم. شنیدم باشگاه کمالوند با استقلال تمام نموده و اگر قرار به جدایی است، بهتر است که این اتفاق در فضایی محبت آمیز رخ دهد. با کمالوند هم که در روزهای اخیر در این باره صحبت می کردیم، می گفتیم جدایی باید در فضای محبت آمیز انجام گردد.

وی در خصوص تصمیم باشگاه شاهین در صورت قطعی شدن حضور فراز کمالوند در استقلال توضیح داد: ما منتظر تماس کمالوند هستیم و اگر او تمام نموده است، به سمت مربی جدیدی می رویم. بالاخره فوتبال جریان دارد. ما که مخالفت خود را با این جدایی اعلام کردیم، اما مربیان می توانند قرارداد خود را یکطرفه و با پیامک فسخ نمایند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه با کمالوند یا استقلال بر سر پرداخت مبلغی توافق نموده اند یا خیر، به خبرنگاران گفت: خیر. ما و باشگاه استقلال هیچ ارتباطی با هم برقرار نکردیم. باشگاه تمام مبلغی را که تا به امروز باید به کمالوند پرداخت می کرد، پرداخت کرد و اکنون نه طلبکار هستیم، نه بدهکار.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1814

به "مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: اگر کمالوند با استقلال تمام نموده است، سراغ مربی دیگری می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: اگر کمالوند با استقلال تمام نموده است، سراغ مربی دیگری می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید