مجوز خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی تمدید شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید سه ماهه مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی خبر داد.

مجوز خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید سه ماهه مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی خبر داد.

محمد مهدی علاالدین گفت: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی شرکت هایی که مجوزشان منقضی شده است، تا سرانجام خرداد ماه سال 1399 تمدید شد.

وی اضافه کرد: لیست شرکت ها و تاریخ مجوز آن ها در لینک استعلام سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به نشانی www.imed.ir قابل دسترس است.

به گزارش ایرنا، امروز جمعی از پزشکان نیز با انتشار بیانیه ای به رؤسای سه قوه خواستار مدیریت واحد ستاد کشوری اپیدمی بیماری کووید-19 (کرونا) شدند.

تا به امروز 8042 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 291 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و همچنین 2731 نفر بهبود یافته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1171

به "مجوز خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید